تاریخ: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۸
بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۱۳۶۳۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در پنجمین اجلاس سراسری با حضور مقامات و مسوولان دولتی:

«نشان عالی مدیر سال» به بانک صادرات ایران رسید

می متالز - ​«نشان عالی مدیر سال» در پنجمین اجلاس سراسری با حضور عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، داود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، معاونان وزرا، مدیران عامل بانک‌ها و فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار به بانک صادرات ایران اعطا شد.
«نشان عالی مدیر سال» به بانک صادرات ایران رسید

به گزارش می متالز، در این اجلاس، نایب رئیس هیات‌ مدیره بانک صادرات ایران با برشمردن موانع و مشکلات تامین مالی واحدهای تولیدی کشور به تشریح طرح‌ها و راهکارهای بانک صادرات ایران در حمایت از تولید و قابلیت‌های طرح‌های طراوت «تولید» و «توسعه» پرداخت و برای کمک به واحدهای تولیدی کشور اعلام آمادگی کرد.

امیر یوسفیان با بیان اینکه بانک صادرات ایران به دنبال احیای فروش اعتباری با استفاده از اعتبارات اسنادی ریالی است، اظهار کرد: طرح‌های طروت «تولید» و «توسعه» بانک صادرات ایران برای کالاهای مختلف و طرح‌های و پروژه‌های توسعه‌ای قابل استفاده است. 

وی افزود: تحریم‌ها موجب شد تا استفاده از اعتبارات اسنادی ارزی برای تولیدکننده‌های داخلی غیرممکن شود. افزایش تورم نیز به کاهش شدید و از بین رفتن فروش نسیه و اعتباری در بین فعالان اقتصادی و صنعتی کشور دامن زد و به همین دلیل، نیاز به سرمایه در گردش در واحدهای تولیدی افزایش حداقل ١٠٠ درصدی یافته و این در حالی است که منابع نظام بانکی در سال گذشته تنها ٤٠ درصد رشد کرده و برای رفع این نگرانی‌ها، بانک صادرات ایران  از ابتدای سال ٩٨ طرح طراوت را برای حل این مشکل با هدف کاهش هزینه تولید، افزایش قدرت اعطای تسهیلات در نظام بانکی و کمک به تداوم و استمرار تولید ارائه کرد که سال گذشته، ٢٠ هزار میلیارد تومان در قالب طرح طراوت سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی تامین شده است.

نایب رئیس هیات‌ مدیره بانک صادرات ایران تاکید کرد: در تلاش هستیم تا با استفاده از توسعه اعتبارات اسنادی ریالی تاب‌آوری فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی در برابر شرایط دشوار زودگذر افزایش یابد.

عناوین برگزیده