تاریخ: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۷
بازدید: ۲۰۲
کد خبر: ۱۳۶۴۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
اسماعیلی

کمیسیون اجتماعی منتظر پاسخ‌های «شستا» به سوالات نماینده مجلس/ تشکیل کمیته تحقیق و تفحص درصورت عدم اقناع

می متالز - نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: سوالات سید غنی نظری درباره عملکرد تامین اجتماعی را به این مجموعه ارسال کردیم و منتظر پاسخ هستیم.
کمیسیون اجتماعی منتظر پاسخ‌های «شستا» به سوالات نماینده مجلس/ تشکیل کمیته تحقیق و تفحص درصورت عدم اقناع

به گزارش می متالز به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، «ولی اسماعیلی»، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی؛ با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون اجتماعی در هفته آتی عنوان کرد: هفته آینده محمد شریعتمداری مهمان کمیسیون اجتماعی خواهد بود تا به سوال 6 نفر از نمایندگان پاسخ دهد.

وی نشست کمیسیون اجتماعی با کارگزاران بیمه کشاورزی را از دیگر برنامه های این کمیسیون در هفته آینده عنوان کرد و افزود: تعیین تکلیف کارگزارن بیمه کشاورزی که چندین سال بلاتکلیف بوده از دیگر برنامه کمیسیون اجتماعی در جلسات هفته آینده خواهد بود.

اسماعیلی همچنین با اشاره به درخواست تحقیق و تفحص نماینده مردم خلخال از سازمان تامین اجتماعی (شستا) گفت: در حال حاضر سوالات سید غنی نظری درباره عملکرد تامین اجتماعی را به این مجموعه ارسال کردیم و منتظر پاسخ هستیم.

وی تصریح کرد: در صورتی که پاسخ سوالات برای نماینده سوال کننده قانع کننده نباشد، کمیته تحقیق و تفحص از مجموعه شستا را تشکیل خواهیم داد.

عناوین برگزیده