تاریخ: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۴۹
بازدید: ۳۰۴
کد خبر: ۱۳۶۴۸۱
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
رضائی کوچی در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد:

گزارش کمیسیون عمران در پایان نظارت میدانی از سیستان و بلوچستان

می متالز - رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه سهم سیستان و بلوچستان از آزادراه صفر است، گفت: همه شاخص‌های استان در بخش عمران متفاوت از میانگین کشوری است و با بودجه موجود نمی توان اقدام خاصی برای توسعه انجام داد.
گزارش کمیسیون عمران در پایان نظارت میدانی از سیستان و بلوچستان

محمدرضا رضایی کوچی در مراسم پنجاه سالگی اتحادیه جهانی آشوریان در ایران

به گزارش می متالز، محمدرضا رضایى کوچى رئیس کمیسیون عمران در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی از استان سیستان و بلوچستان، گفت: همه شاخص‌های استان سیستان و بلوچستان در بخش عمران متفاوت از میانگین کشوری است و با بودجه موجود نمی توان اقدام خاصی برای توسعه انجام داد که باید در بودجه سال آینده به این موضوع توجه ویژه داشت.

جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس در استان سیستان و بلوچستان

رضائی کوچی با بیان اینک سهم استان سیستان و بلوچستان نسبت به دارا بودنِ آزادراه صفر، و از نظر داشتنِ بزرگراه فقیر است، ادامه داد: اکثر شهرستان‌ های استان سیستان و بلوچستان با مشکل حاشیه نشینی مواجه هستند که در این راستا اقداماتی در زابل، زاهدان و چابهار در حال انجام است و شاهد تحول خواهیم بود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه احداث پروژه راه آهن چابهار- زاهدان تسریع می‌شود، گفت: در خصوص پروژه انتقال آب از دریای عمان شاهد همکاری خوبی از سوی دولت نبودیم که برای رفع مشکلات و آغاز به کار این طرح حیاتی، باید اقدامات لازم انجام ‌شود.

عناوین برگزیده