تاریخ: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۳
بازدید: ۳۰۷
کد خبر: ۱۳۶۶۲۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس:

هفدهمین اردوی جهادی درمانی شرکت مس در منطقه هماشهر پاریز برگزار شد/ تقدیر نماینده مردم سیرجان از مدیرعامل شرکت مس به خاطر برگزاری اردوهای جهادی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی

می متالز - حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل شرکت مس با اشاره به برگزاری این طرح جهادی و بازدید نماینده محترم سیرجان از این طرح گفت: در راستای رهنمودهای دکتر «اردشیر سعدمحمدی»، مدیرعامل شرکت مس در زمینه عمل به مسوولیت‌های اجتماعی، «هفدهمین اردوی جهادی درمانی شرکت مس» به مدت سه روز در منطقه هماشهر پاریز برگزار شد.
هفدهمین اردوی جهادی درمانی شرکت مس در منطقه هماشهر پاریز برگزار شد/ تقدیر نماینده مردم سیرجان از مدیرعامل شرکت مس به خاطر برگزاری اردوهای جهادی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی

به گزارش می متالز به نقل از مس پرس، در این طرح جهادی به 1728 نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شد.

ضیغمی با بیان این‌که این اردوی جهادی به مانند 16 دوره پیشین این اردو با همکاری مرکز جهادی بقیه‌الله  برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مساله شیوع کرونا در کشور این اردوی جهادی با رعایت بالاترین سطح پروتکل‌های بهداشتی و اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی سیرجان برگزار شد.

مشاور مدیرعامل شرکت مس ادامه داد: در این اردوی جهادی خدماتی شامل، چشم‌پزشکی، دندان‌پزشکی، پزشک عمومی، پزشک داخلی، متخصص زنان، سونوگرافی، مامایی و خدمات دارویی به‌صورت رایگان به افرادی از اقشار بی‌سرپرست، ایتام، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی ازجمله کمیته امداد و بهزیستی ارائه شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر خدمات پزشکی، در این اردوی جهادی کارگاه‌های آموزشی با هدف افزایش سطح آگاهی افراد در حوزه روانشناسی، بهداشت دهان و دندان، راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و راه‌های پیش‌گیری از کرونا برگزار شد.

بازدید نماینده مردم سیرجان و بردسیر از طرح جهادی- درمانی روستای هماشهر

در جریان برگزاری این اردوی جهادی، «شهباز حسن‌پور»، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی به همراه «حیدر ضیغمی»، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی از طرح جهادی - درمانی روستای هماشهر از بخش پاریز در استان کرمان بازدید کردند.

شهباز حسن‌پور در جریان این بازدید ضمن تقدیر از زحمات دکتر سعدمحمدی در پیشبرد و اجرای مؤثر طرح‌های جهادی گفت: خوشبختانه شرکت مس از سال گذشته موفق به کسب افتخارات زیادی در حوزه مسوولیت اجتماعی شده است و خدمات شایسته‌ بی‌سابقه‌ای هم در حوزه ورزش عمومی و حرفه‌ای و هم در راستای گسترش عدالت اجتماعی انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه دکتر سعدمحمدی علاوه بر مدیری موفق در حوزه تولید و توسعه در حوزه ورزش و فرهنگ هم مدیری موفق و شایسته هستند گفت: 70 زمین چمن ورزشی مصنوعی

در روستا‌ها و مناطق محروم با هدف گسترش امکانات ورزشی در بین جوانان از سوی شرکت مس و با پیشنهاد دکتر سعدمحمدی ایجاد شده است که جای قدردانی و تقدیر دارد.

حسن پور تاکید کرد: بدون شک این اقدامات موجب درخشش بیشتر ورزش صنعت مس در سطح ملی و بین‌المللی و انگیزه و نشاط بیشتر در بین جوانان کرمانی خواهد شد.

نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری طرح‌های جهادی درمانی در مناطق کمتر برخوردار کشور تنها یکی از اقداماتی است که این شرکت در راستای گسترش عدالت اجتماعی انجام می‌دهد گفت: این شرکت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور کمک‌های زیادی در راستای مقابله با کرونا انجام داده است به‌طوری‌که تاکنون هزاران لیتر مواد ضدعفونی و ملزومات بهداشتی در روستاهای استان کرمان توزیع کرده است. همچنین این شرکت کمک‌‌های مادی خوبی به بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان انجام داده است.

گفتنی است، پس‌ازاین بازدید نماینده مردم سیرجان و بردسیر از طرح جهادی درمانی، ایشان به همراه مشاور مدیرعامل شرکت مس در نماز جمعه شهر پاریز حضور یافتند و پس از اقامه نماز جمعه از ورزشکاران و خیرین بخش سلامت شهر پاریز تجلیل کردند.

جهش تولید در شرکت مس با بهره‌برداری از معدن مس دره‌زار

نماینده مردم سیرجان و مشاور مدیرعامل شرکت مس پس از بازدید از طرح جهادی درمانی پاریز با حضور در معدن مس دره زار در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این طرح توسعه‌ای شرکت مس قرار گرفتند.

نماینده مردم سیرجان در خانه ملت در جریان این بازدید گفت: طرح‌های توسعه‌ای شرکت مس در وضعیت خوبی قرار دارد و مدیرعامل شرکت مس مصمم به جهش تولید بی‌سابقه در صنعت مس است.

وی افزود: با بهره‌برداری از معدن مس دره‌زار طی دو سال آینده 150 هزار تن به کنسانتره مس شرکت افزوده خواهد شد که علاوه بر ایجاد گردش مالی قابل ‌توجه برای شرکت مس موجب اشتغال‌زایی جوانان در منطقه خواهد شد.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده