تاریخ: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۴
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۱۳۶۶۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام تقدیر و تشکر مدیر عامل تاصیکو از برگزاری مجمع شستا

می متالز - مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تاصیکو طی پیامی از برگزاری مجمع شستا و مدیریت صادقانه، شفاف دکتر محمد رضوانی فر تقدیر و تشکر کرد.
پیام تقدیر و تشکر مدیر عامل تاصیکو از برگزاری مجمع شستا

به گزارش می متالز، متن کامل پیام به شرح ذیل است؛

﷽  

جناب آقای دکتر محمد رضوانی فر

مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی

سلام علیکم؛

"خـدا را شـاکریم که مجموعه بزرگ شستا تحت مدیریت جناب آقای دکتر محمد رضوانی فر و نگاه دقیق هیات مدیره و مجموعه مدیران و کارشناسان که در کمال صداقت و درستکاری و به‌منظور تحقق اهداف شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گام برداشتند، مجمعی مملو از شفافیت و اقتدار صنعت ملی را جهت رویت میلیون ها هم وطن به نمایش گذاشتند.

برادر ارجمند

بدون شک خانواده بزرگ شستا به داشتن مجموعه مدیریتی و کارشناسی که در کمال صداقت و درستکاری و به‌منظور تحقق اهداف شرکت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند؛ به خود می‌بالد و ثمره این سخت‌کوشی امروز در مجمع قدرتمند و سلامت به نمایش گذاشته شد.

اینجانب به عنوان یکی از اعضای این خانواده بزرگ تحقق موفقیت های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را در سالی که مقام معظم رهبری هوشمندانه به عنوان سال "جهش تولید" نام گذاری کرده اند در بازار پررقابت موجود تبریک می گویم و یکبار دیگر بیان می دارم که کوشش، همدلی و همراهی مستمر جنابعالی و همکاران در احیای نام شرکت در تاریخ فعالیت های اقتصادی کشور عزیزمان ایران بی نظیر بوده است.

در پایان از پروردگار برای جنابعالی و تمامی همکاران در مجموعه شستا، سلامتی و عمر پر برکت خواستارم. انشالله مسیر رشد و توسعه و باهمت و کوشش بی‌دریغ در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سهامداران عزیز همانند سالیان گذشته تا به امروز  تداوم یابد.

غلامرضا سلیمانی

منبع: شما نیوز
عناوین برگزیده