تاریخ: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۱۳۶۶۷۹
سرویس خبر : انرژی
اویک؛

در میان ۳۰ پیمانکار برتر EPC خاورمیانه

می متالز - شرکت OIEC براساس رتبه‌بندی پایگاه تحلیلی – خبری Oil and Gas Middle East، در فهرست ۳۰ پیمانکار برتر EPC در خاورمیانه قرار گرفته است.
در میان ۳۰ پیمانکار برتر EPC خاورمیانه

به گزارش می متالز، در معرفی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) به توسعه میدان نفتی آذر در امتداد مرز ایران و عراق به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های این شرکت اشاره کرده که هدف از توسعه آن تولید روزانه ۶۵ هزار بشکه نفت است.

اویک در این رتبه‌بندی در کنار شرکت‌های مطرح فعال در منطقه از جمله پتروفاک Petrofac، بچتل Bechtel و هیوندای Hyundai قرار گرفته است که این موضوع با وجود چالش‌ها و محدودیت‌های ناشی از تحریم حائز اهمیت است.

متدولوژی مورد نظر این پایگاه تحلیلی – خبری Oil and Gas Middle East برای رتبه‌بندی پیمانکاران، براساس حجم پروژه‌های جاری، ظرفیت انجام پروژه‌های آینده، صورت‌های مالی، ابتکارها و اقدام‌های حوزه مسوولیت‌های اجتماعی، تنوع پروژه‌ها، حضور این شرکت‌ها در منطقه و به‌طور کلی ظرفیت توسعه بالقوه فعالیت این شرکت‌ها در آینده است.

پایگاه تحلیلی – خبری Oil and Gas Middle East فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه تحلیل حوزه نفت و گاز خاورمیانه را از سال ۲۰۰۹ در امارات آغاز کرده است.

قرار گرفتن نام بسیاری از شرکت‌های مطرح دنیا از جمله سایپم Saipem و ورلی Worley در این فهرست به‌دلیل اجرای پروژه‌هایی در منطقه خاورمیانه است.

عناوین برگزیده