تاریخ: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۷:۵۸
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۱۳۶۷۲۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

نگرانی کارگران از واگذاری دوباره سهام "هپکو" توسط تأمین اجتماعی/ دستگاه قضا به پرونده واگذاری‌های مکرر ورود کند

می متالز - نایب‌رئیس شورای اسلامی کار "شرکت هپکو" با بیان اینکه واگذاری دوباره سهام هپکو توسط تأمین اجتماعی نگران‌کننده است، ورود دستگاه قضا برای رسیدگی جدی به پرونده واگذاری‌های مکرر هپکو را مهمترین درخواست بخش کارگری این شرکت دانست.
نگرانی کارگران از واگذاری دوباره سهام "هپکو" توسط تأمین اجتماعی/ دستگاه قضا به پرونده واگذاری‌های مکرر ورود کند

به گزارش می متالز، در ماه‌های اخیر سهام عمده شرکت هپکو که روزی غول تولیدات سنگینِ راه‌سازی کشور و منطقه بود، به‌دلیل روند غلط خصوصی‌سازی و عدم‌دقت در واگذاری به نابودی کشیده شد، به‌عنوان بخشی از طلب تأمین‌اجتماعی از دولت به این سازمان واگذار شد.

ابوالفضل رنجبر، عضو شورای اسلامی کار شرکت هپکوی اراک داز واگذاری مجدد بخش عمده‌ای از سهام هپکو توسط سازمان تأمین اجتماعی خبر می‌دهد که به دغدغه مهم بخش کارگری هپکو درباره نحوه واگذاری، خریدار و سرنوشت این شرکت تبدیل شده است.

وی گفت: همچنین تأمین نقدینگی و تولید شرکت هپکو از دغدغه‌های چندساله کارگران شرکت به شمار می‌رود و این کارگران بارها در تجمعات خود پیش از مطالبه حقوق، خواستار و پیگیر راه‌افتادن و حرکت چرخه تولید هپکو بوده‌اند.

رنجبر در ادامه به موضوع چندین‌بار واگذاری اشتباه هپکو و عملکرد سهام‌داران و خریداران هپکو که کار و اقدام آنها سبب وضع و روز امروز این شرکت شده اشاره کرده و خواسته اصلی کارگران را ورود جدی دستگاه قضایی به پرونده این واگذاری‌ها دانست.

برای مشاهده ی فیلم کلیک کنید.

عناوین برگزیده