تاریخ: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۳۶
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۱۳۶۹۵۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

شرکت ۳۶ خودرو در نخستین رالی خانوادگی فولاد هرمزگان

می متالز - نخستین رالی خانوادگی فولاد هرمزگان با شرکت ۳۶ خودرو، ۷۲ راننده و نقشه خوان و ۹ کنترل رالی روز یکشنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی و باهمکاری اداره کل ورزش وجوانان و نیروی انتظامی استان در بندرعباس برگزارشد.
شرکت ۳۶ خودرو در نخستین رالی خانوادگی فولاد هرمزگان

به گزارش می متالز، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی هرمزگان درحاشیه برپایی این مسابقه گفت: این رالی شهری با هدف ترویج نشاط و شادی و توسعه ورزش اتومبیلرانی دربین خانواده‌های فولاد استان از پشت فرمانداری بندرعباس آغاز و تا محل ورزشگاه خلیج فارس ادامه یافت.

شهریار ایرجی افزود: از اسفندماه سال گذشته تاکنون فعالیت‌های ورزشی در شرکت فولاد هرمزگان به صورت مجازی برگزار می‌شد و این برای نخستین بار است که مسابقه اتومبیلرانی به صورت حضوری برگزار می‌شود. 

وی بیان داشت: در پایان پس از ارزیابی داوران ومشخص شدن امتیازها، تیم «هاجر کامران» و «هادی دهقانی» درسکوی نخست قرار گرفت، تیم «احمد غفوری» و «فائزه تقی زاده» دوم و تیم «سند پی» و «نامه رضایی» درسکوی سوم ایستادند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی هرمزگان اظهارداشت: همچنین تیم‌های «مهدی دهقانی» و «خدیجه سلیمانی» مقام چهارم و «معین کریمی» و «شراره کریمی» نیز مقام پنجم را از آن خود کردند.

ایرجی گفت: برنامه‌های سالجاری باشگاه فولاد با درنظرگرفتن پروتکل‌های بهداشتی دنبال می شود وامسال طرح سنجش ناهنجاری اسکلتی فرزندان کارکنان شرکت فولاد با همکاری دانشگاه هرمزگان دردست اجرا داریم.

وی افزود: طرح استعدادیابی ورزشی و سنجش سلامت کارکنان شرکت فولاد از دیگر طرح‌هایی که امسال اجرایی می شود.

در پایان با حضور مدیرعامل باشگاه فولاد هرمزگان و جمعی از ورزشکاران به تیم‌های برتر لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا شد.

عناوین برگزیده