تاریخ: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۰۷
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۱۳۷۰۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انجام بیش از 47 هزار فقره بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات واحدهای صنفی استان بوشهر

می متالز - معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از انجام 47هزار و 578 فقره بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات اصناف استان بوشهر طی شش ماهه اول سال جاری 99 خبر داد.
انجام بیش از 47 هزار فقره بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات واحدهای صنفی استان بوشهر

به گزارش می متالز، رضا جمالی افزود: در نیمه نخست سال جاری از 47 هزار و 578فقره بازرسی های صورت گرفته، تعداد 2 هزار و 398 مورد پرونده تخلف صنفی به ارزش 79میلیارد و 948میلیون ریال جهت سیرمراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر تعداد بازرسی ها 64درصد افزایش نشان می دهد.

جمالی با اشاره به اهمیت نظارت ها برنحوه عرضه کالا و خدمات در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان تصریح کرد: طی مدت زمان مذکور تعداد 1381 مورد گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاههای اجرایی مرتبط صورت گرفته که منجربه تشکیل 1382 فقره پرونده تخلف به ارزش 11 میلیارد و 950 میلیون ریال شده است.

وی عنوان کرد: بازرسی و نظارت ها برنحوه عرضه کالا و خدمات اصناف از سوی سازمان صمت استان بصورت مستمر و جدی در سراسر استان اجرا می شود، تا بتوان از قانون گریزی و تخلفات سودجویان بازار جلوگیری کرد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطر نشان کرد: کلیه واحد های صنفی سراسر استان طبق تصمیمات ستاد ملی کرونا جهت حفظ سلامت خود و مردم جامعه ملزم به رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا نظیر استفاده از ماسک و دستکش و غیره می باشند .

جمالی ازشهروندان خواست : در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی موارد را از طریق سامانه 124 گزارش نمایند.

عناوین برگزیده