تاریخ: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۹
بازدید: ۱۳۱
کد خبر: ۱۳۷۲۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نیکزاد:

شستا عدم رعایت عدالت در توزیع سرمایه را جبران کند/ تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری چند صد میلیاردی در اردبیل

می متالز - نشست جمع‌بندی حضور هلدینگ شستا در اردبیل با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار اردبیل، مدیرعامل شستا و نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، برگزار شد.
شستا عدم رعایت عدالت در توزیع سرمایه را جبران کند/ تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری چند صد میلیاردی در اردبیل

به گزارش می متالز، نشست جمع‌بندی حضور هلدینگ شستا در اردبیل با حضور علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل، محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، بعدازظهر امروز برگزار شد.

نیکزاد در این نشست با اشاره به عدم رعایت عدالت در توزیع امکانات و سرمایه‌های شستا در استان اردبیل اظهار کرد: امیدواریم با همت مدیران در یک سال آینده این مسئله کمی مرتفع گردد چرا که این مجموعه تا به‌ امروز در اردبیل و چند استان دیگر اقدام مهمی نداشته است.

نایب رئیس مجلس افزود: ما به‌عنوان نمایندگان مردم و همچنین مسؤولین دستگاه‌های اجرایی در کنار شستا برای بهبود وضعیت و همچنین سرعت‌بخشی به پروژه‌ها خواهیم بود.

محمد رضوانی‌فر، مدیرعامل شستا نیز در این نشست گفت: ماه گذشته به درخواست نایب رئیس محترم مجلس و نمایندگان استان اردبیل، نشستی در مجلس برگزار کردیم و همکاران در این مدت نسبت به احصاء ظرفیت‌های استان پرداخته‌اند.

وی بیان کرد: شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) در تلاش خواهد بود تا اقدامات مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در استان اردبیل و پیشبرد برنامه‌ها، با همراهی نمایندگان استان در مجلس و مسؤولان استانی صورت دهد.

از احداث مجموعه دامداری تا ایجاد مجتمع دارویی و اختصاص قیر

در این نشست مقرر شد پروژه هتل گردشگری و مجتمع مسکونی ایران‌سازه در شورابیل با همکاری طرفین و پیگیری نمایندگان، تعیین تکلیف شود.

احداث مجموعه‌های دامداری در شهرستان‌های نمین، نیر، مشگین‌شهر، گرمی و خلخال با مجموع سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد تومان نیز از مصوبات این نشست بود.

همچنین در ادامه مقرر شد تا با ورود شستا، به میزان ۴۰ میلیارد تومان قیر به شهرداری‌های استان اردبیل تخصیص یابد و به جای آن از طریق تهاتر زمین صورت گیرد.

بررسی امکان خرید شرکت تسنیم نوش و حضور شرکت سابیر در امور عمرانی جاده‌های استان اردبیل نیز در این جلسه مطرح شد.

احداث مجتمع دارویی اردبیل با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی از دیگر مواردی بود که در این نشست تصویب گردید.

عناوین برگزیده