تاریخ: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۳۹
بازدید: ۵۵۱
کد خبر: ۱۳۷۴۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
افت درآمد پتروشیمی آبادان نسبت سال گذشته:

کاهش ۴۹ درصدی ارزش سهم "شپترو"

می متالز - پتروشیمی آبادان در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری ۱۱.۴۴۲ تن از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت دوره گذشته کاهش ۵۳ درصدی را به ثبت رسانده است.
کاهش ۴۹ درصدی ارزش سهم "شپترو"

به گزارش می متالز، شرکت پتروشیمی آبادان در دوره ۶ ماهه منتهی به شهریور ماه سال جاری، میزان درآمد حاصل شده خود را که از بخش‌های «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» تشکیل شده مبلغی بالغ بر ۱.۱۴۳ میلیارد ریال گزارش کرده که این درآمد‌ها در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.


شرکت "شپترو" در دوره ۶ ماهه نخست سال جاری، مبلغ درآمد خود را از بخش «فروش داخلی» به میزان ۱.۰۷۰ میلیارد ریال به ثبت رسانده که در مقایسه با سال گذشته با ۹ درصد کاهش همراه بوده، همچنین درآمد‌های "شپترو" در بخش «فروش صادراتی» نیز نزول ۳۳ درصدی را تجربه کرده است.

کاهش درآمد

طبق این گزارش، این پتروشیمی در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری ۱۱.۴۴۲ تن از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره گذشته کاهش ۵۳ درصدی را به ثبت رسانده است.


نمودار میزان فروش محصولات شرکت پتروشیمی آبادان که با کاهش مواجه بوده است.

کاهش درآمد

بر اساس این گزارش، شرکت "شپترو" در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری شاهد کاهش درآمد از محل فروش محصولات خود بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال قبل با روندی نزولی روبه‌رو بوده و از این موضوع، سهامداران آزرده خاطر هستند.


روند میزان درآمد محصولات "شپترو" در ۶ ماهه نخست سال جاری و مقایسه آن با سال قبل

کاهش درآمد

قیمت پایانی هر سهم این شرکت در آغاز روند رکودی بازار سرمایه در تاریخ ۹۹.۰۵.۱۹  مبلغ ۱۰.۸۴۳ ریال ثبت شده اما در حال حاضر قیمت هر سهم "شپترو" مبلغی بالغ بر ۵.۵۴۷ ریال در ازای هر سهم گزارش شده که با کاهشی ۴۹ درصدی دست و پنجه نرم می‌کند.

کاهش درآمد

کاهش درآمد

عناوین برگزیده