تاریخ: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۵۱
بازدید: ۳۱۴
کد خبر: ۱۳۷۵۵۵
[عکس]
می متالز - تجلیل از نفرات برتر ایمنی مدیریت برنامه ریزی و نظارت بر نگهداری و تعمیرات رعایت ایمنی یک هدف و یک فرایند اصلی درکار و تولید است.
به مناسبت 7 مهر روز آتش نشانی و ایمنی در ذوب آهن اصفهان

به گزارش می متالز، همزمان با  7 مهر روز آتش نشانی و ایمنی از نفرات برتر ایمنی مدیریت برنامه ریزی و نظارت بر نگهداری وتعمیرات ذوب آهن اصفهان تجلیل شد.در جلسه ای که به این مناسبت در محل دفتر مدیریت مذکور با حضور سرپرستان کارگاه های مختلف  برگزار شد ، مهندس محمدرضا یزدان پناه مدیر برنامه ریزی و نظارت بر نگهداری و تعمیرات شرکت ضمن تبریک روز 7 مهر روز آتش نشانی و ایمنی  به تشریح فعالیت های مدیریت خود پرداخت و یادآور شد: در مدیریت برنامه ریزی و نظارت بر نگهداری و تعمیرات به ایمنی نه فقط به عنوان یک شعار بلکه به عنوان یک هدف و یک فرایند اصلی درکار و تولید نگاه می شود و همکاران    به اجرای عملی آن تشویق می شوند .

 وی افزود : در این مدیریت   خواسته های مسئول ایمنی ،  خواسته های مدیر تلقی می شود . گرچه تمام همکاران ما  در امر رعایت ایمنی نمونه و موفق هستند  ولی در هر ماه نفرات برتر ایمنی  را در کارگاه ها و قسمت های مختلف شناسایی و معرفی می کنیم و ضمن تقدیر از آن ها جوایز و پاداش های ارزنده ای نیز به آن ها تقدیم خواهیم کرد.

در این مراسم مهندس مکاری مدیرایمنی ، بهداشت و محیط زیست شرکت نیز ضمن تشکر از مدیریت برنامه ریزی و نظارت بر نگهداری وتعمیرات در امر معرفی افراد برتر ایمنی و تجلیل ازآن ها یادآور شد : مدیریت نت مکانیک همواره در رعایت اصول و موارد ایمنی پیشگام بوده و به همین دلیل حوادث ایمنی در این بخش به حداقل خود رسیده است . با این حال ، رعایت و دقت بیشتر در امر ایمنی به عنوان گام اول هر اقدام  و یک شاخص مهم توسعه و اشتغال باید همواره مد نظر باشد .

در ادامه برنامه 5 نفر از مسئولان برتر ایمنی بخش های مختف مدیریت فوق به شرح زیر معرفی و هدایای خود را دریافت کردند :

1- علیرضا شریفی شاغل در کارگاه 51

2- جلال شهریاری شاغل در کارگاه 48

3- حشمت ا... صادقی شاغل در کارگاه های 51 و 47

4- حسن سعیدی شاغل در کارگاه51

5- امیر رمضانی شاغل در کارگاه 46