تاریخ: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۷
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۱۳۷۵۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تاکید مدیرعامل جدید "وامید" بر حفظ نقاط قوت و اصلاح ضعف ها

می متالز - مدیرعامل جدید هلدینگ امید با تاکید بر ضرورت حفظ نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف گفت: ظرفیت تامین درآمدهای ارزی در شرکت های زیرمجموعه وجود دارد.
تاکید مدیرعامل جدید "وامید" بر حفظ نقاط قوت و اصلاح ضعف ها

به گزارش می متالز، حسین مدرس خیابانی بعد از انتصاب به عنوان مدیر عامل جدید هلدینگ چند رشته ایی "وامید" در جریان معارفه اظهار داشت: تجربه حضور در کنار مدیران تلاشگر عرصه تولید و تجارت فرصت مغتنمی برای خدمت است. بیش از نیمی از سوابق کاری در وزارت صنعت و مجموعه بازرگانی قدیم سپری شده و بخش دیگری را نیز در بنگاه های اقتصادی مربوط به حوزه های صنعتی و معدنی انجام وظیفه کردم و امیدوارم این تجارب در مجموعه جدید کارایی داشته باشد.

وی بر ضرورت حفظ نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف هلدینگ امید تاکید کرد و افزود: تلاش می شود تا بتوانیم با استفاده ازظرفیت های موجود و در چارچوب سیاست های نظام، تولید را حفظ کنیم و در بخش اشتغال نیز با توجه به شرایط در جهت جهش تولید و حفظ اشتغال پایدار نقش آفرین باشیم. تکلیف اصلی حفظ حقوق صاحبان سهام و رأس آن بانک سپه با رعایت موازین حقوق سایر ذینفعان است که حتماً در چارچوب ضوابط، ابلاغیه ها و سیاست های بانک سپه، مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره انجام خواهد شد.

مدرس خیابانی ادامه داد: با توجه به اینکه بخش تولید متکفل تامین درآمدهای ارزی نیز است این ظرفیت در شرکت های زیرمجموعه سرمایه گذاری امید وجود دارد تا درآمدهای ارزی خوبی حاصل کنند و با تامین حقوق همه ذینفعان در چارچوب ضوابط و سیاست های بانک و سیاست های اصلی نظام در پیشبرد اهداف سهیم باشند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده