تاریخ: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۴۲
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۱۳۷۶۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سازمان صمت استان سمنان در ارزیابی عملکرد به رتبه دوم کشوری رسید

می متالز - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: این سازمان در شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۹۸ سازمان های استانی وزارت صمت به رتبه دوم دست یافت.
سازمان صمت استان سمنان در ارزیابی عملکرد به رتبه دوم کشوری رسید

به گزارش می متالز، معصومه عزیزی روز دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها ابراز داشت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته سازمان های صمت کشور از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در شاخص های اختصاصی این ارزیابی با کسب امتیاز ۹۸۷.۵ حائز رتبه دوم در بین سازمان های استانی شد و استان های قم و کردستان بصورت مشترک و با کسب حداکثر امتیاز رتبه نخست را دارا شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به نتایج ارزیابی، در مجموع امتیاز شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۹۸، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با امتیاز کل ۱۷۸۷.۹ و درصد تحقق ۸۹.۴ بعد از استان های قم، هرمزگان و آذربایجان شرقی رتبه چهارم را در کشور و بین سازمان های استانی کسب کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: سرمایه گذاری های صورت گرفته، صادرات کالاهای غیر نفتی، صدور پروانه های صنعتی و معدنی، متوسط زمان صدور پروانه کسب صنفی و مجوز فعالیت شرکت های پخش، اشتغال ایجاد شده پروانه های بهره برداری، سنجش میزان رضایت مندی شاکیان از نحوه رسیدگی به شکایات مردمی، اصلاح ساختار سازمانی، مدیریت نیروی انسانی، توسعه دولت الکترونیک و بهبود فضای کسب و کار از مهمترین شاخص های ارزیابی عملکرد است.

عزیزی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با توجه به حجم گسترده ای از وظایف و تکالیف قانونی در حوزه های مهم اقتصادی، بیشترین ظرفیت خود را صرف رسیدن به برنامه های هدف گذاری شده و پاسخگویی به مطالبات مردم قرارداده که ارتقاء و تحقق کامل اهداف در اولویت برنامه های سالجاری سازمان است.

عناوین برگزیده