تاریخ: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۲۶
بازدید: ۴۹۳
کد خبر: ۱۳۷۷۶۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

برگزاری الکترونیکی آزمون خدمات پس از فروش خودرو

می متالز - روابط عمومی ایساکو: دوازدهمین دوره آزمون سراسری خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو به‌منظور مهارت‌سنجی پرسنل نمایندگی‌های مجاز در حوزه خدمات پس از فروش، از ۲۸ مهر تا ۸ آبان به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
برگزاری الکترونیکی آزمون خدمات پس از فروش خودرو

به گزارش می متالز، در دوازدهمین سال برگزاری این امتحان، به‌دلیل شیوع ویروس کرونا ۵۷۰۰ نفر به‌صورت همزمان و به‌صورت کاملا الکترونیکی در سراسر کشور به رقابت خواهند پرداخت؛ این در حالی ا‌ست که در سال‌های گذشته آزمون به دو صورت حضوری و الکترونیکی برگزار می‌شد. آزمون‌های مذکور، طی دو هفته متوالی در سطوح مدیریتی، کارشناسی و تعمیراتی نمایندگی‌ها برای ۹ پست برگزار می‌شود.

 در هفته نخستِ این آزمون‌ها، پست‌های مدیر خدمات پس از فروش، کارشناس پذیرش، مسوول امور مشتریان، مسوول انبار و در هفته دوم کارشناسان فنی، مکانیک، برق‌کار، جلوبندی‌کار و گازسوزکار به رقابت خواهند پرداخت. با توجه به رویکرد اتخاذ شده مبنی بر اجرای تمامی آزمون‌ها به‌صورت الکترونیکی، زیرساخت‌ها و تمهیدات مربوطه از چند ماه قبل اندیشیده و فراهم شده است، به طوری‌که شرکت‌کنندگان فقط باید در تاریخ و زمان مقرر، با ورود نام کاربری خود وارد سایت مدیریت آموزش فنی ایساکو (www.isacoelearning.ir) شده و به سوالات فنی و تخصصی خود پاسخ دهند. هدف از برنامه‌ریزی و برگزاری این آزمون‌ها «ارتقای هرچه بیشتر سطح دانش فنی و تخصصی و افزایش مهارت پرسنل شبکه نمایندگی‌ها»، «ارائه خدمات استاندارد و مناسب به مشتریان شرکت ایران خودرو» و در نهایت «افزایش رضایت ایشان از خدمات پس از فروش» بوده است.

عناوین برگزیده