تاریخ: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۴۰
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۱۳۷۷۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
خدابخشی خبر داد؛

جمع‌بندی طرح تامین کالاهای اساسی پایان یافت/فردا در صحن علنی مجلس ارائه می‌شود

می متالز - نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از جمع‌بندی نهایی طرح تامین کالاهای اساسی در جلسه فوق‌العاده امشب این کمیسیون خبر داد و گفت: فردا این طرح در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود.
جمع‌بندی طرح تامین کالاهای اساسی پایان یافت/فردا در صحن علنی مجلس ارائه می‌شود

به گزارش می متالز، محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به نشست فوق‌العاده کمیسیون متبوع خود برای بررسی و جمع‌بندی نهایی طرح تامین کالاهای اساسی گفت: بعد از بررسی‌ها برای تعیین منابع مالی طرح مصوب شد که 15 هزار میلیارد تومان از محل بند (و) تبصره (2) و 15 هزار میلیارد تومان از محل تبصره 14 برای اجرای طرح تامین کالاهای اساسی اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه 50 هزار میلیارد تومان از محل بند (و) تبصره(2) تامین می‌شود، افزود: دولت مکلف شد، از این رقم 17 هزار میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، 6 هزار میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری، 12 هزار میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و 15 هزار میلیارد تومان هم برای تامین بخشی از منابع مورد نیاز طرح تامین کالاهای اساسی تخصیص دهد.

خدابخشی تاکید کرد: 20 درصد برخی ردیف‌های تبصره 14 که 15 هزار میلیارد تومان می‌شود هم به طرح تامین کالاهای اساسی اختصاص یافت.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس  بیان کرد: همچنین دولت در این طرح مکلف شد، در صورت افزایش منابع بند (و) تبصره (2) تا سقف 50 هزار میلیارد تومان، منابع را به صورت 15 هزار میلیارد تومان برای مطالبات تامین اجتماعی از دولت، 10 هزار میلیارد تومان برای مابقی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و فولاد و 25 میلیارد تومان هم برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی اختصاص دهد.

وی اظهار کرد: براین اساس با جمع‌بندی نهایی طرح تامین کالاهای اساسی، فردا در صحن علنی مجلس برای بررسی و تصویب ارائه خواهد شد.

عناوین برگزیده