تاریخ: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۰۴
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۱۳۷۸۶۵
رئیس سازمان هواپیمایی کشور:

فعلا بلیت هواپیما افزایش نمی‌یابد

می متالز - رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش نیافتن بلیت هواپیما خبر داد و گفت: بسته جدید حمایتی از ایرلاین‌ها در راه است و فعلا قیمت بلیت هواپیما افزایش نمی‌یابد.
فعلا بلیت هواپیما افزایش نمی‌یابد

فعلا بلیت هواپیما افزایش نمی‌یابد

به گزارش می متالز، تورج دهقانی زنگنه، با اشاره به نشست اخیر با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی، بیان کرد: در  این جلسه وضعیت حمل‌ونقل هوایی مسافری کشور، ایرلاین‌های داخلی و… مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر انجام پروازهای داخلی با ۶۰ درصد ظرفیت صندلی‌های هواپیما بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که از فردا اول آبان‌ماه شرکت‌های هواپیمایی ملزم به اجرای این مصوبه ستاد ملی کرونا هستند، افزود: قیمت بلیت هواپیما فعلا تغییر نمی‌کند و بنابر دستور وزیر راه و شهرسازی بررسی این موضوع به بعد از ارائه صورت‌های مالی شرکت‌های هواپیمایی در سال‌های ۹۷، ۹۸ و نیمه نخست امسال موکول شده است.

دهقانی زنگنه گفت: هفته آینده با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس،‌وزیر راه و شهرسازی و مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی جلسه‌ای برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: به دنبال آن هستیم که کمترین افزایش قیمت بلیت را اعمال کنیم؛‌ در این راستا بسته حمایتی جدید و تسهیلات دیگری برای ایرلاین‌های داخلی در نظر گرفته شده که امیدواریم عملیاتی شود.

عناوین برگزیده