تاریخ: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۲۰
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۱۳۸۱۸۶
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
شاکری:

تفکیک وزارت راه و شهرسازی ضرورتی ندارد/مشکلات بازار مسکن با تفکیک رفع نخواهد شد

می متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه تفکیک وزارت راه و شهرسازی ضرورتی ندارد، گفت: تنها ضرورت کنونی، تولید انبوه مسکن برای مدیریت نظام عرضه و تقاضا در بازار است.
تفکیک وزارت راه و شهرسازی ضرورتی ندارد/مشکلات بازار مسکن با تفکیک رفع نخواهد شد

اقبال شاکری

به گزارش می متالز، اقبال شاکری با اشاره به پیشنهاد کانون سراسری انبوه‌سازان برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی جهت مدیریت درست بازار مسکن، گفت: این موضوع تاکنون در کمیسیون عمران مجلس مورد بررسی قرار نگرفته و به نظر من این مسئله در اولویت قرار ندارد.

وزارت راه و شهرسازی

وضعیت کنونی بازار مسکن فاجعه بار است

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وضعیت کنونی بازار مسکن فاجعه بار است، اما نمی توان علت آن را ادغام وزارت راه و ترابری و وزارت مسکن و شهرسازی و حجیم بودن وزارت راه و شهرسازی دانست.

 

عملکرد 8 ساله وزارت راه علت اصلی وضعیت بحرانی بازار مسکن

وی افزود: علت اصلی وضعیت بحرانی بازار مسکن و افزایش افسارگسیخته قیمت ها در این بازار، عملکرد 8 ساله وزارت راه و شهرسازی و ترک فعل وزیر سابق در عرصه تولید و مدیریت مسکن است.

 

مشکلات کنونی بازار مسکن با تفکیک وزارت راه و شهرسازی رفع نخواهد شد

شاکری ادامه داد: به نظر من با تفکیک وزارت راه و شهرسازی، مشکلات کنونی بازار مسکن رفع نخواهد شد، از این رو تا زمانی که وزیر فعلی راه و شهرسازی و وزیر دولت آتی اقدام عملی در عرصه تولید و مدیریت بازار مسکن انجام ندهد، نمی توان به بهبود وضعیت بازار امید داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با بیان اینکه تفکیک وزارت راه و شهرسازی ضرورتی ندارد، افزود: تنها ضرورت کنونی، تولید انبوه مسکن برای مدیریت نظام عرضه و تقاضا در بازار است، از این رو کمیسیون عمران مجلس نیز با تدوین طرح جهش تولید و تأمین مسکن در این عرصه قدم برداشته است.

عناوین برگزیده