تاریخ: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۷
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۱۳۸۳۷۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

کرونا و تحریم‌ها مانع تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان نشدند/ خرید اسلب ۳۵ درصد افزایش یافت

می متالز - مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: علیرغم شیوع بیماری کرونا و وجود تحریم ها، خرید اسلب در نیمه نخست امسال ۳۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.
کرونا و تحریم‌ها مانع تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان نشدند/ خرید اسلب ۳۵ درصد افزایش یافت

به گزارش می متالز، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در تشریح اقدامات شرکت در ۶ ماه نخست امسال گفت: علیرغم تحریم‌های ظالمانه و شیوع بیماری کرونا، اما مردان بی ادعا و پرتلاش مجموعه فولاد به حرکت رو به جلو در تولید ادامه دادند.

او با بیان اینکه امسال فولاد اکسین در تولید محصولات استراتژیک و راهبردی، دستاورد‌های پارسال را تکرار کرد، افزود: در نیمه نخست سال ۹۹، با تلاش‌های صورت گرفته و با هدف حفظ روند تولید و حفاظت ارزش نقدینگی در شرایط تورمی، ۴۷۳ هزار تن اسلب خریداری شد و ۳۵ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش نشان می‌دهد.

ابراهیمی با بیان اینکه با تولید ۱۴۸ هزار تن انواع ورق رکورد حجم تولید در مدت مذکور شکسته شد، اظهار داشت: براساس آمار‌های موجود در زمینه تولید و استراتژی حرکت به سمت تولید ورق‌های API و با ارزش افزوده بالا، بیش از ۷۰ درصد رشد در تولید این ورق‌ها نسبت هب مدت مشابه پارسال مشاهده می‌شود که نشان دهنده تحقق شعار مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید از سوی شرکت فولاد اکسین است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با تاکید بر این موضوع که تولید نیاز به تزریق مداوم مواد اولیه دارد، بیان کرد: تامین مواد اولیه می‌طلبید ظرفیت نگهداری انبارش اسلب از ۵۰ هزار تن به ۱۵۰ هزار تن افزایش یابد که با تلاش کارکنان این ظرفیت در خدمت نگهداری سرمایه‌های شرکت درآمد.

عناوین برگزیده