تاریخ: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۲۴
بازدید: ۳۰۲
کد خبر: ۱۳۸۴۳۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شرکت گاز استان ایلام ۴۰۰ میلیارد ریال مطالبات معوقه دارد/ بدهی عمده شرکت پتروشیمی و کارخانه سیمان ایلام

می متالز - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: مطالبات معوقه گاز بهای استان بالغ‌بر ۴۰۰ میلیارد ریال است و شرکت پتروشیمی و کارخانه سیمان ایلام با مجموع بدهی بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال بیشترین میزان بدهی به شرکت گاز ایلام را به خود اختصاص داده‌اند.
شرکت گاز استان ایلام ۴۰۰ میلیارد ریال مطالبات معوقه دارد/ بدهی عمده شرکت پتروشیمی و کارخانه سیمان ایلام

به گزارش می متالز، عباس شمس‌اللهی، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با حضور در دفتر استانی خبرگزاری تسنیم در ایلام با مدیر و خبرنگاران این خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به عملکرد خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: خبرگزاری تسنیم در ایلام، در انعکاس اخبار و رویدادها، منصفانه عمل می‌کند و این انصاف در انعکاس رویدادها موجب آن شده است تا رسانه تسنیم به‌عنوان رسانه منصف در استان ایلام شناخته شود.

شمس‌اللهی در ادامه گریزی به اقدامات انجام‌شده در شرکت گاز استان ایلام زد و گفت: 24 شهر، 461 روستا و 800 واحد صنعتی استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند.

وی با اشاره به توسعه خدمات گازرسانی در استان ایلام افزود: توسعه گازرسانی در استان ایلام اعم از شهری و روستایی بی‌نظیر است و به‌رغم تمام محدودیت‌های ناشی از شرایط تحریمی در استان ایلام 99 درصد جمعیت شهری و 94 درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: علاوه بر گازرسانی و برخورداری شهروندان از نعمت گاز، اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری، مشترکان نیز از دیگر اقدامات این شرکت در جهت مدیریت مصرف بوده که در استان ایلام نیز شروع شده است.

وی گفت: شهروندان ایلامی می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و با استفاده از توان شرکت گاز استان و بدون پرداخت هزینه، ضمن بهینه‌سازی موتورخانه، به کاهش هزینه مصرف گاز و کاهش آلایندگی محیط‌زیست و نیز کاهش استهلاک موتورخانه‌های خود اقدام کنند.

شمس‌اللهی به میزان پرداختی مشترکان و مطالبات شرکت گاز ایلام اشاره و خاطرنشان کرد: مطالبات معوقه گاز بهای استان بالغ‌بر 400 میلیارد ریال است و شرکت پتروشیمی و کارخانه سیمان ایلام با مجموع بدهی بالغ‌بر 300 میلیارد ریال بیشترین میزان بدهی به شرکت گاز ایلام را به خود اختصاص داده‌اند.

وی گفت: پرداخت به‌موقع گاز بها و مطالبات معوقه موجب توسعه خدمات شرکت گاز و بهره‌مندی بهتر از امکانات گاز خواهد شد لذا می‌طلبد که تمام مشترکان خانگی، اداری و واحدهای صنعتی نسبت به پرداخت گاز بهای معوق خود اقدام کنند.

سخنان پایانی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با توصیه به رعایت صرفه‌جویی در مصرف گاز بود که گفت: با آغاز استفاده از گاز در فصل سرما توصیه به رعایت نکات ایمنی است تا با رعایت نکات ایمنی در سال پیش رو شاهد اتفاق ناگواری در ارتباط با مصرف گاز در استان نباشیم.

عناوین برگزیده