تاریخ: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۴۴
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۱۳۸۷۰۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس اتحادیه مصالح فروشان استان زنجان:

کارخانجات و دلالان عامل کمبود سیمان هستند/ مسوولان راهکاری بیندیشند

می متالز - رئیس اتحادیه مصالح فروشان استان زنجان با اشاره به جولان دلالان در بازار سیمان گفت: کارنجات عامل رشد دلالان در بازار زنجان هستند.
کارخانجات و دلالان عامل کمبود سیمان هستند/ مسوولان راهکاری بیندیشند

به گزارش می متالز، رسول ارشدی  در مورد کمبود سیمان در بازار زنجان اظهار کرد: کارنجات سیمان به اندازه کافی سیمان به بازار تزریق نمی‌کنند.

وی با اشاره به جولان دلالان در بازار سیمان تصریح کرد: دلالان به بازار سیمان وارد شده و توزیع و حمل و نقل را با مختل مواجه کردند.

رئیس اتحادیه مصالح فروشان استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی کمبود توسط کارخانجات ایجاد شده و اگر سیمان به اندازه کافی وارد بازار شود مشکلی در توزیع وجود ندارد بیان کرد: نرخ سیمان 23 هزار تومان تعیین شده و با این قیمت هم در بازار توزیع می‌شود و مشکلی که در حال حاضر وجود دارد این است به اندازه کافی سیمان وارد بازار نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این کارنخانه‌ها هستند که دلالان سیمان را در بازار رشد دادند افزود: قیمت مصوب حمل و نقل نیز متاسفانه رعایت نمی‌شود و افزایش کرایه خودسرانه حمل و نقل نیز از دیگر مشکلاتی است که در بازار با آن مواجه هستیم.

ارشدی با تاکید بر اینکه باید مسوولان پیگیری کنند که چرا کارنجات سیمان را وارد بازار نمی‌کنند و دلالان را در بازار شد می‌دهند افزود: سیمان مورد نیاز بازار زنجان تامین نمی‌شود و تولیدی استان هم به تهران و سایر استانها ارسال می‌شود.

وی ابراز کرد: مسوولان باید راهکاری ارائه دهند که دست دلالان را از بازار سیمان کوتاه کنند.

رئیس اتحادیه مصالح فروشان استان زنجان عنوان کرد: اگر دست دلالان از بازار کوتاه شود همه مشکلات قابل حل خواهد بود و این دلالان هستند که مشکلات را در بازار بوجود آوردند و عامل رشد این افراد نیز کارنجات هستند.

منبع: موج رسا
عناوین برگزیده