تاریخ: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۲
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۱۳۸۹۰۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

روسیه بزرگترین معدن طلای جهان را در سیبری افتتاح می‌کند

می متالز - بزرگترین معدنکار طلای روسیه، پولیوس، اعلام کرد معدن طلای سوخولوگ در سیبری ۵۴۰ میلیون تن سنگ معدن حاوی ۴۰ میلیون اونس طلا ذخیره دارد و به زودی افتتاح می شود.
روسیه بزرگترین معدن طلای جهان را در سیبری افتتاح می‌کند

به گزارش می متالز، بزرگترین معدنکار طلای روسیه، پولیوس، اعلام کرد در تلاش است مالکیت ۱۰۰ درصدی معدن طلای سوخولوگ در سیبری را به دست آورد. تخمین زده می‌شود این معدن ۵۴۰ میلیون تن سنگ معدن حاوی ۴۰ میلیون اونس طلا ذخیره داشته باشد.

طبق گفته این شرکت، ذخایر این معدن در سیبری بزرگترین ذخایر جهان است. پاول گراچف، مدیرعامل پولیوس گفت:«ذخایر این معدن از پایان ماه مه سال جاری میلادی ۵۴۰ میلیون تن تخمین زده می‌شود که در هر تن به طور متوسط ۲٫۳ گرم طلا وجود دارد. به این ترتیب معدن سوخوی لوگ بزرگترین معدن جدید و فعال طلا در جهان است.

وی توضیح داد این ذخایر جدید موقعیت شرکت پولیوس به عنوان دومین معدنکار بزرگ دنیا از نظر میزان ذخایر را حفظ می‌کند. پولیوس ماه گذشته با یک قرارداد ۱۲۸٫۲ میلیون دلاری برای خرید ۲۲ درصد باقیمانده این ذخایر بزرگ موافقت کرد.

شرکت پولیوس بزرگترین تولید کننده طلا در روسیه است. این شرکت در سال گذشته میلادی ۲٫۸ میلیون اونس طلا تولید کرد و قصد دارد همین مقدار را هم در ۲۰۲۰ تولید کند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده