تاریخ: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۲۶
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۱۳۹۰۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

لایحه تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی تصویب شد

می متالز - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلسی از تصویب لایحه تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی مجلس خبرداد و گفت: در نشست امروز مقرر شد تا پایان سال ۱۴۰۰ و تعیین تکلیف ایرادهای شورای نگهبان بر اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده، قانون پیشین اجرا شود.
لایحه تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی تصویب شد

لایحه تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی تصویب شد - ایرنا

به گزارش می متالز، مهدی طغیانی با تشریح نشست روز دوشنبه (پنجم آبان‌ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: در نشست امروز کمیسیون اولویت‌های کاری پیشنهادی مرکز پژوهش‌های مجلس با حضور رئیس این مرکز بررسی شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: موضوعاتی مانند اصلاح قوانین بانکی، اصلاح قوانین مناطق آزاد، طرح حکمرانی ریال، نظارت بر اجرای صحیح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نظارت بر قوانین مناطق آزاد، قانون نظام جامع تامین بازار از اولویتهای پیشنهادی مرکز پژوهشهای مجلس بود که در حال حاضر کمیسیون اقتصادی به بخشی از آنها ورود کرده است.

سخن با اشاره به اینکه هم‌اکنون با مجموعه‌ای از قوانین پراکنده روبه‌رو هستیم، افزود: مرکز پژوهش‌های مجلس درباره اولویت‌های اقتصادی کشور پیشنهادهایی را به کمیسیون اقتصادی ارائه کرده و باید این موضوع را نیز مدنظر قرار دهیم که بخشی از مباحث اقتصادی کشور در سایر کمیسیون‌ها مطرح می‌شود.

طغیانی با بیان اینکه لایحه تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد، تصریح کرد: در نشست امروز مقرر شد تا پایان سال ۱۴۰۰ و تعیین تکلیف ایرادات شورای نگهبان بر اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده، قانون پیشین اجرا شود.

عناوین برگزیده