تاریخ: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۵۹
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۱۳۹۱۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ارزش بازار «شستا» در مهرماه

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با سرمایه ۸۰ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.
ارزش بازار «شستا» در مهرماه

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۵۱ هزار و ۵۴۲ میلیارد و ۴۰۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل یک بیلیون و ۸۵۶ هزار و ۶۷ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۳۵ هزار و ۸۰۳ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال به یک بیلیون و ۸۹۱ هزار و ۸۷۰ میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریال رسید.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲۷ هزار و ۳۳۹ میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال به ۱۷۸ هزار و ۸۸۲ میلیارد و ۵ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز با افزایش ۳۵ هزار و ۸۰۳ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال معادل یک بیلیون و ۸۹۱ هزار و ۸۷۰ میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریال محاسبه شد.

«شستا» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۸۲ میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال به مبلغ ۲۶ هزار و ۴۷۰ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۵ هزار و ۸۸۷ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی طی دوره یک ماهه منتهی به مهر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۷ هزار و ۹۲۲ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده