تاریخ: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۲۶
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۱۳۹۱۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تسریع روند سرمایه‌گذاری و حل مشکلات صنعتگران در مرکز فوریت‌های بررسی و رفع موانع واحدهای تولیدی

می متالز - معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: مرکز فوریت‌های بررسی و رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری، محلی برای تسریع درروند سرمایه‌گذاری و حل مشکلات صنعت گران خواهد بود.
تسریع روند سرمایه‌گذاری و حل مشکلات صنعتگران در مرکز فوریت‌های بررسی و رفع موانع واحدهای تولیدی

به گزارش می متالز، احسان صلاحی با اعلام خبر فوق افزود: این مرکز به‌عنوان محلی امن و روان‌ساز، درواقع کاتالیزور و تسریع‌کننده مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است.

وی خاطرنشان ساخت: این مرکز و کارشناسان مجرب، دلسوز و متعهد آن به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی، نشست اضطراری، مذاکره و تعامل فی‌مابین برای شنیدن سخنان و مشکلات تولیدکنندگان و دسترسی به راه‌کارهای سازنده و پیش برنده برای حل مشکلات و رفع موانع آنان است.

صلاحی گفت: مرکز فوریت‌های بررسی و رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی در همه زمینه‌ها، به‌ویژه مباحث اعتباری، سرمایه‌گذاری، مشاوره‌های فنی و تخصصی ضروری، مکاتبات لازم، پی گیری امور اجرایی، تصویب موارد ضروری برای رفع موانع و پی گیری مصوبات، فعالیت می‌کند و در واقع، مکمل نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است و هدف آن، سرعت بخشیدن به فعالیت‌ها و اقدامات لازم در همه زمینه‌های یادشده است.

عناوین برگزیده