تاریخ: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۲۱
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۱۳۹۲۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش ارزش بازار «شستا» در مهرماه

می متالز - ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه سال جاری به مقدار ۳۵ هزار و ۸۰۳ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال افزایش پیدا کرد.
افزایش ارزش بازار «شستا» در مهرماه

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌های خود را در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ۱۳۹۹ به شکل حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ مهرماه امسال اعلام کرد: در ابتدای دوره یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۵۱ هزار و ۵۴۲ میلیارد و ۴۰۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل یک بیلیون و ۸۵۶ هزار و ۶۷ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲۷ هزار و ۳۳۹ میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریالی به ۱۷۸ هزار و ۸۸۲ میلیارد و ۵ میلیون ریال رسیده است. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز با افزایش ۳۵ هزار و ۸۰۳ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال معادل یک بیلیون و ۸۹۱ هزار و ۸۷۰ میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریال محاسبه شد.

»شستا» بخشی از سهام چند شرکت بورسی را به مبلغ ۲۶ هزار و ۴۷۰ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۵ هزار و  ۸۸۷ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال سود کسب کرد .بهای تمام شده سهام مذکور معادل ۵۸۲ میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال اعلام شده است.

همچنین شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی طی دوره یاد شده  تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۷ هزار و ۹۲۲ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال خرید.

عناوین برگزیده