تاریخ: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۵۸
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۱۳۹۴۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی مهرماه؛

"وتوصا" خریدار و فروشنده بود

می متالز - گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۵ میلیارد و ۲۹۱ میلیون ریال سود کسب کرد.
"وتوصا" خریدار و فروشنده بود

به گزارش می متالز، گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران با سرمایه ۴ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵ هزار و ۳۴۴ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳۲ هزار و ۵۱۳ میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۳۶ میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال به ۵ هزار و ۳۰۷ میلیارد و ۵۲۱ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران نیز با کاهش ۵ هزار و ۶۲ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال معادل ۲۷ هزار و ۴۵۱ میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال محاسبه شد.

"وتوصا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۱۰ میلیارد و ۱۹ میلیون ریال به مبلغ ۱۱۵ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۵ میلیارد و ۲۹۱ میلیون ریال سود کسب کرد.

گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران طی دوره یک ماهه منتهی به مهر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۹ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده