تاریخ: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۵۷
بازدید: ۲۰۸
کد خبر: ۱۳۹۶۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت اردبیل خبر داد

رایزنی با شستا برای سرمایه‌گذاری در حوزه معادن اردبیل

می متالز - صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل از رایزنی با شرکت صدر تامین از هلدینگ‌های شستا برای سرمایه‌گذاری در میادین معدنی استان خبر داد.
رایزنی با شستا برای سرمایه‌گذاری در حوزه معادن اردبیل

رایزنی با شستا برای سرمایه‌گذاری در حوزه معادن اردبیل

به گزارش می متالز، رامین صادقی اظهار کرد: نشستی را با مدیران شرکت صدر تامین از هلدینگ‌های شستا داشتیم تا بحث واگذاری محدوده‌های مس و سایر مواد معدنی از جمله ید و باریت را در این استان مطرح کنیم.

وی با بیان اینکه این نشست با همراهی مشاور استاندار اردبیل نتایج خوبی را به همراه داشت، خاطرنشان کرد: مذاکرات ثمربخشی را با شرکت صدر تامین انجام دادیم و مقرر شد مدیران و کارشناسان این شرکت طی هفته جاری با حضور در اردبیل موارد را به صورت میدانی بررسی کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل افزود: بعد از بررسی‌های میدانی امیدواریم در یک توافق مناسب بتوانیم عملیات واگذاری را به این شرکت نهایی کرده و کار استخراج و اکتشاف به سرعت شروع شود.

صادقی بیان کرد: بعد از بازدید مدیران و کارشناسان شرکت صدر تامین از استان جلسه‌ای در اردبیل برگزار خواهد شد تا جزئیات بیشتر مورد بررسی و توافق قرار گیرد.

وی از برگزاری جلسه نهایی برای تصمیم‌گیری قطعی در این زمینه در تهران خبر داد و گفت: نتایج به دست آمده از این بررسی‌ها و توافق طرفین به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

 

راه‌اندازی مرکز فوریت‌های رفع مشکلات واحدهای تولیدی در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل از افتتاح مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و سرمایه‌گذاری در استان اردبیل خبر داد.

صادقی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع تولید و جذب سرمایه‌گذاران و ضرورت پیگیری سریع مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی، تولیدی و اقتصادی قرار شد مرکز فوریت‌های حل مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری در استان اردبیل راه‌اندازی شده تا گام‌های موثری در این حوزه برداشته شود.

وی افزود: در این مرکز شبانه‌روزی سعی بر بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و پیگیری فوری برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل ادامه داد: با تاکید مسئولان کشوری و وزیر صمت قرار است به پشتوانه قانونی و در قالب ماده 6 قانون رفع موانع تولید فضای رقابت‌پذیر در این عرصه شکل گیرد.

صادقی بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا مشکلات واحدهای تولیدی در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی و تصمیمات مناسب گرفته شود.

وی اظهار کرد: این مرکز در صورت اهتمام جدی دستگاه‌های عضو ستاد تسهیل می‌تواند به مهمترین عامل محرک در تحقق شعار سال یعنی جهش تولید تبدیل شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل افزود: امیدواریم با حل و فصل مشکلات و رفع موانع از پیش پای واحدهای تولیدی در حوزه‌های صنعتی و سرمایه‌گذاری تحول واقعی را شاهد باشیم.

عناوین برگزیده