تاریخ: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۴۴
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۱۴۳۱۴۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان:

کارگر به دلیل سهل‌انگاری، بین واگن‌های حمل مواد معدنی گیر افتاده و فوت کرده است/ تحقیقات تخصصی در زمینه علت فوت کارگر این معدن ادامه دارد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان از بازرسی تیم تخصصی از معدن آسمینون منوجان خبر داد و گفت: تحقیقات تخصصی در زمینه علت فوت کارگر این معدن ادامه دارد.
کارگر به دلیل سهل‌انگاری، بین واگن‌های حمل مواد معدنی گیر افتاده و فوت کرده است/ تحقیقات تخصصی در زمینه علت فوت کارگر این معدن ادامه دارد

به گزارش می متالز، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان از بازرسی تیم تخصصی از معدن آسمینون منوجان خبر داد و گفت: تحقیقات تخصصی در زمینه علت فوت کارگر این معدن ادامه دارد.

مسلم مروجی فرد با اشاره به فوت یکی از کارگران معدن آسمینون منوجان افزود: طبق گزارش مدیران معدن، این کارگر به دلیل سهل‌انگاری، بین واگن‌های حمل مواد معدنی گیر افتاده و فوت کرده است.

وی اظهار داشت: نمایندگان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روز گذشته برای بررسی موضوع در معدن حضور پیدا کرده اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه تحقیقات در زمینه فوت کارگر معدن توسط تیم تخصصی ادامه دارد، اظهار داشت: اطلاعات بعدی متعاقبا اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: امروز نیز یک تیم تخصصی عازم معادن فاریاب و منوجان می‌شود تا موضوع فوت کارگر معدن آسمینون به طور ویژه بررسی شود.

معدن فروکروم فاریاب در فاصله ۴۰ کیلومتری شهر منوجان واقع شده و یکی از معادن مهم کرومیت در کشور به شمار می‌رود.

سال‌های ۹۳ و ۹۵ نیز سه نفر از جوانان منطقه بر اثر ریزش تونل در این معدن، جان خود را از دست دادند، با فوت چهارمین کارگر در شهریورماه امسال، این پنجمین کارگر فوتی در معدن فروکروم منوجان است.

شهرستان منوجان با وسعتی معادل هفت هزار و ۵۰۰ کیلومتر در فاصله ۴۳۰ کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.

این شهرستان از جنوب و غرب با شهرستان رودان استان هرمزگان و از شمال و شرق با شهرستان کهنوج همسایه است.

منبع: گفتار نو
عناوین برگزیده