تاریخ: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۰۴
بازدید: ۲۳۸
کد خبر: ۱۴۳۵۳۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اعلام کرد:

تصویب ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه صنایع دریایی در بوشهر

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: صندوق توسعه صنایع دریایی پرداخت ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه این صنایع در این استان تصویب و به بانک ‌‏های عامل ابلاغ کرد.
تصویب ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه صنایع دریایی در بوشهر

به گزارش می متالز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه از مجموع این تسهیلات، ۸۰ میلیارد ریال وام کم بهره یارانه ‎ای با نرخ سود ۲ تا ۴ درصد برای ۳۷ متقاضی به بانک رسالت و صندوق کار آفرینی امید ارسال شده ‌است، افزود: در این حوزه تسهیلات یارانه دار مربوط به بخش ساخت و ساز با نرخ ۱۲ درصد و وام توسعه کارگاه ‌ها نیز با سود ۱۴ درصد پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: نمایندگی صندوق توسعه صنایع دریایی در استان بوشهر برای حمایت از صنایع دریایی و کمک به توسعه کسب و کار صنایع مربوطه حمایت ‌های لازم را پیش بینی کرده ‌است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات به منظور ساخت، تعمیر و تکمیل شناورها، توسعه کارگاه، سرمایه در گردش و اعطای یارانه تسهیلات از طریق دفتر نمایندگی صندوق توسعه صنایع دریایی در بوشهر نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

حسینی بیان کرد: توسعه و رونق صنایع دریایی در اولویت‎ های مهم وزارت صمت قرار دارد و در این زمینه از همه ظرفیت ‎ها برای حمایت از این صنعت استفاده می ‌شود.

وی گفت: استان بوشهر نیز یکی از قطب ‎های صنعت دریایی کشور است که با چنین ظرفیتی در سال جهش تولید فرصتی ارزشمند برای پویاتر کردن صنعت دریایی این استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در پایان بیان کرد: در سال جاری مجموع تسهیلاتی که استان بوشهر از محل بند الف صنعت و رونق تولید پرداخت کرده به ترتیب ۱۲۰ و ۷۰ میلیارد تومان است.

عناوین برگزیده