تاریخ: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۴۹
بازدید: ۱۳۸۵
کد خبر: ۱۴۳۹۲۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در مراسم تجلیل جانبازان آسایشگاه بچه های حاج قاسم از سردار پوریانی عنوان شد:

بچه‌های جانباز، سردار پوریانی را دعا خواهند کرد

می متالز - ظهر امروز مراسمی با حضور دکتر پورابراهیمی نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، دکتر احمد علی رمضانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان، سردار پوریانی مدیرعامل سابق گهرزمین ، مهندس سید شجاع الدین گلسرخی مدیر مجتمع و حسین دلاوریان معاون اداری و پشتیبانی گهرزمین، احمد گروهی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و جمعی از سرداران، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در آسایشگاه بچه های حاج قاسم برگزار شد.
بچه‌های جانباز، سردار پوریانی را دعا خواهند کرد

به گزارش می متالز، در ابتدای این جلسه احمد گروهی با اشاره به نام و یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: این آسایشگاه بخشی اندک از زحمات سردار پوریانی به شمار می آید درصورتیکه کارها و فعالیت های ایشان بسیار گسترده تر و فراتر است.
در ادامه این مراسم حسین دلاوریان معاون اداری و پشتیبانی گهرزمین تصریح کرد: حسب دستور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تدبیر و پیگیری سردار پوریانی این آسایشگاه برای جانبازان عزیز احداث شد.
درواقع بچه های جانباز سرمایه های کشورند و نباید فراموش شوند.
معاون اداری و پشتیبانی گهرزمین در ادامه عنوان کرد: آقای فلاح مدیر عامل فعلی گهرزمین به بنده گفته اند هر برنامه ای آقای پوریانی در بحث ایثارگران دارند ما همان را ادامه می دهیم و پیگیری خواهیم کرد.
سردار علی اکبر پوریانی در این مراسم خاطرنشان کرد: حق و حقوق ایثارگران بیش از این حرف هاست و عزت نظام جمهوری اسلامی بر اساس ایثارگری های این عزیزان به جا مانده است.
وی در ادامه ضمن تکریم مقام والای شهید سلیمانی عنوان کرد: ایشان هیچوقت دنبال عناوین و القاب دنیوی نبودند. شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه دنبال شهادت بودند و با شهادت خود به ما درس اخلاق و ایثار و از خودگذشتگی را برجای گذاشتند.
پوریانی با اشاره به تغییرات و تجهیز ویلچرهای جدید برای جانبازان قطع نخاعی خواستار کلنگ زنی فاز دوم آسایشگاه جانبازان و ایثارگران شد و افزود: امید است با همکاری آقای گروهی و با راه اندازی فاز دو آسایشگاه، شرایط مطلوب تر و بهتری برای این عزیزان فراهم شود.
در ادامه، دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر زحمات و تلاش های آقای پوریانی خاطرنشان کرد: بدون حضور سردار پوریانی این جلسه نباید برگزار می شد و حضور ایشان به دلیل زحماتی که برای این جا کشیده اند ضروری بود.
پور ابراهیمی در ادامه صحبت‌های خود به فضای معنوی حاکم بر جلسه اشاره کرد و گفت: یاد و خاطره شهید سلیمانی به مراسم امروز برکت معنوی داده است و امیدواریم بتوانیم راه این شهید والا مقام را ادامه دهیم.
وی در ادامه افزود: به واسطه حمایت سردار پوریانی در احداث این محل، پاتوقی برای بچه های ایثارگر ایجاد شده است، بچه های ایثارگر همواره سردار پوریانی را دعا خواهند نمود.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود، بحث ویلچر ها را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: انجام کارهای دیگری همچون تهیه دستگاه اکسیژن برای ایثارگران و جانبازان با توجه به شرایط فعلی یعنی بیماری کرونا، امری ضروری است.
در پایان این مراسم از زحمات و تلاشهای سردار پوریانی تقدیر بعمل آمد.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده