تاریخ: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۳۳
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۱۴۴۳۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیگیری مشکلات شرکت صنعتی صنایع بال در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از اتخاذ تصمیمات لازم در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس برای حل مشکلات شرکت صنعتی صنایع بال خبر داد.
پیگیری مشکلات شرکت صنعتی صنایع بال در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس

به گزارش می متالز، حمید رضا ایزدی با بیان این مطلب، افزود: سیصد و هفتاد و یکمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست استاندار، با دبیری سازمان صمت و حضور اعضاء کارگروه و هیات مدیره شرکت صنعتی صنایع بال و سایر واحدهای تولیدی باهدف بررسی مشکلات این واحد صنعتی در محل کارخانه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه در خصوص اهم مسایل و موضوعات از جمله تامین تسهیلات و مشکلات ارزی این واحد تصمیمات عملیاتی و اجرایی در جهت تامین مواد اولیه، توسعه صادرات و تولیدات با کیفیت اتخاذ شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس تصریح کرد: شرکت صنعتی صنایع بال در حال حاضر بعنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین شرکت های تولید کننده انواع اتوماسیون صنعتی، تجهیزات فرودگاهی و سازه در استان و کشور در بازارهای بین المللی فعالیت گسترده ای دارد که زمینه اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم نموده است .

ایزدی وجود واحدها و مجتمع‌های تولیدی را از شاخص‌های رفاه و توسعه برشمرد و گفت: بدون تردید فعالیت این واحدها برای مردم همجوار، مزایا و نعمت‌هایی همچون فرصت‌های شغلی ایجاد کرده و ارزش افزوده و ثروت آفرینی به دنبال خواهد داشت.

گفتنی است که سیصد و هفتاد و یکمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست استاندار فارس در محل شرکت صنعتی صنایع بال برگزار شد.

پیش از این جلسه، عنایت الله رحیمی «استاندار فارس»، ظفر افشون «معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری»، حمید رضا ایزدی «رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس» و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از شرکت صنعتی صنایع بال تولید کننده انواع اتوماسیون صنعتی، تجهیزات فرودگاهی و سازه با فناوری و دانش روز دنیا ، واقع در ۱۵ کیلومتری جاده شیراز سروستان بازدید کردند.

عناوین برگزیده