تاریخ: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۰
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۱۴۴۵۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

مهلت یک ماهه برای تمدید مجوز معادن راکد

می متالز - وزیر صنعت معدن و تجارت از مهلت یک ماهه برای تمدید مجوز معادن خبر داد و گفت: دارندگان پروانه بهره‌برداری از معادن فقط یک ماه فرصت دارند تا برای بهره‌برداری از معادن اقدام کنند در غیر این صورت مجوزشان باطل یا به مزایده گذاشته می‌شود.
مهلت یک ماهه برای تمدید مجوز معادن راکد

مهلت یک ماهه  برای تمدید مجوز معادن راکد

به گزارش می متالز، علیرضا رزم حسینی در این خصوص گفت: یکی از اتفاقات خود در ماه‌های گذشته، استفاده از معادن راکد بود که از همان ابتدا، مصوبات آن ابلاغ شد و اکنون از آن دو ماه گذشته است.

وی افزود: همه افرادی که مجوز بهره‌برداری گرفتند، در این مدت فرصت داشتند تا اقدام به تمدید مجوز خود کنند. در حال حاضر تنها یک ماه از فرصت آنها باقی مانده است و در صورت اقدام نکردن، اقدامات قانونی انجام می‌شود.

ترخیص ۴/۱ میلیون تن کالا از گمرک

همچنین وزیر صمت مسوولیت قیمت گوشت مرغ را بر عهده وزارت جهاد کشاورزی دانست و گفت: تاکنون ۱/۴ میلیون تن کالا از گمرک ترخیص شده است.

رزم حسینی در خصوص افزایش قیمت گوشت مرغ و تخم‌مرغ با اشاره به تقسیم‌کار با وزارت جهاد کشاورزی، تصریح کرد: در حوزه گوشت قرمز و مرغ و تخم‌مرغ مسوولیت بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است.

وی با بیان اینکه ما به عنوان تامین کننده نهاده‌های دامی تاکنون ۱/۴ میلیون تن کالا را از گمرکات ترخیص کرده‌ایم، افزود: در مجموع ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالا در بندر عباس و بندر امام خمینی (ره) وجود داشت که با توجه به دستور رئیس‌جمهور و بازدید بنده به سرعت در حال ترخیص است.

عناوین برگزیده