تاریخ: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۱۸
بازدید: ۳۲۰
کد خبر: ۱۴۴۶۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
"شیمیایی" پرچمدار سرمایه‌گذاری در این سرمایه‌گذار شد:

مثلث سرمایه‌گذاری‌ها "وبیمه" / رشد ۴۷۸درصدی سرمایه‌گذاری در بورس

می متالز - شرکت "وبیمه" در صورت وضعیت پورتفوی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس، بیشترین میزان سرمایه گذاری را در شرکت‌های «مادر (هلدینگ) صنایع پتروشیمی خلیج فارس»، «ملی صنایع مس ایران» و «بانک صادرات ایران» داشته است.
مثلث سرمایه‌گذاری‌ها "وبیمه" / رشد ۴۷۸درصدی سرمایه‌گذاری در بورس

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری، مجموع سرمایه گذاری‌ های خود را برابر با ۲.۸۸۰ میلیارد ریال به ثبت رسانده که این سرمایه گذاری متشکل از دو بخش «پذیرفته شده در بورس» و «خارج از بورس» بوده است.


شرکت "وبیمه" در آبان ماه سال جاری، در بخش «پذیرفته شده در بورس» ۱.۹۲۹ میلیارد ریال و در بخش «خارج از بورس» ۹۵۰.۶۶۲ میلیون ریال سرمایه گذاری کرده است.


سرمایه گذاری‌های شرکت "وبیمه" در دوره یکماهه منتهی به آبان ماه (نسبت به دوره مشابه سال گذشته)، افزایش ۵۴ درصدی سرمایه گذاری را به ثبت رسانده، بخش «پذیرفته شده در بورس» نیز رشد ۴۷۸ درصدی را در پی داشته و بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های «خارج از بورس» نیز در آبان ماه کاهش ۳۸ درصدی را تجربه کرده است.

رشد ۴۷۸ درصدی بخش «پذیرفته شده در بورس»

بر پایه این گزارش، شرکت "وبیمه" در آبان ماه بیشترین میزان سرمایه گذاری را در بخش‌های «محصولات شیمیایی» با بهای تمام شده ۴۵۹.۳۴۵ میلون ریال، «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با بهای تمام شده ۲۹۱.۶۴۱ میلیون ریال و «مواد و محصولات دارویی» با بهای تمام شده ۲۲۷.۵۷۲ میلیون ریال داشته است.


نمودار عملکرد بخش‌های «محصولات شیمیایی»، «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» و «مواد و محصولات دارویی» از ابتدای سال جاری

رشد ۴۷۸ درصدی بخش «پذیرفته شده در بورس»

بر اساس این گزارش، شرکت "وبیمه" در صورت وضعیت پورتفوی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس، بیشترین میزان سرمایه گذاری را در شرکت‌های «مادر (هلدینگ) صنایع پتروشیمی خلیج فارس» به بهای تمام شده ۱۵۶.۴۲۳ میلیون ریال، «ملی صنایع مس ایران» به بهای تمام شده ۱۰۵.۵۰۷ میلیون ریال و «بانک صادرات ایران» به بهای تمام شده ۸۴.۰۰۶ میلیون ریال داشته است.


عملکرد ارزش بازار شرکت‌های فوق از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه

رشد ۴۷۸ درصدی بخش «پذیرفته شده در بورس»

عناوین برگزیده