تاریخ: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۲۹
بازدید: ۳۳۸
کد خبر: ۱۴۴۶۶۸
سرویس خبر : متالورژی و مواد
در صورت تصویب؛

سرمایه "کماسه" افزایش می‌یابد

می متالز - هیات مدیره شرکت تامین ماسه ریخته‌گری پیشنهاد افزایش سرمایه ۲ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریالی را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد.
سرمایه "کماسه" افزایش می‌یابد

به گزارش می متالز، شرکت تامین ماسه ریخته‌گری عنوان کرده است برنامه افزایش سرمایه از مبلغ ۲۲۰ میلیارد ریال به ۲ هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال دارد.

بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه "کماسه" از محل سود انباشته، مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور استفاده از ظرفیت قانونی ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی مصوب ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی و بخشنامه به شماره ۲۰۰/۹۸/۳۰ مورخ ۴ تیرماه ۱۳۹۸ سازمان امور مالیاتی امکان استفاده از معافیت مالیاتی در فرآیند تجدید ارزیابی دارائیها فراهم شده و همچنین اصلاح ساختار مال ، بهبود نسبت های مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی شرکت که در تاریخ ۳ آذر ماه ۱۳۹۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، خواهد بود.

بدیهی است انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

عناوین برگزیده