تاریخ: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۲۸
بازدید: ۲۳۴
کد خبر: ۱۴۵۱۶۲
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
حسینی در تشریح نشست امروز کمیسیون عمران مجلس:

بررسی طرح اصلاح قانون کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها/این طرح جلوی ساخت‌وساز غیرمجاز را خواهد گرفت

می متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز طرح اصلاح قانون کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها بررسی شد و در نهایت این طرح برای بررسی بیشتر به کمیته ویژه این کمیسیون ارجاع شد.
بررسی طرح اصلاح قانون کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها/این طرح جلوی ساخت‌وساز غیرمجاز را خواهد گرفت

به گزارش می متالز، البرز حسینی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در تشریح نشست امروز (سه شنبه 4 آذر ماه) کمیسیون متبوعش، گفت: در نشست امروز طرح اصلاح قانون کمیسیون ماده 100 شهرداری ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سید البرز حسینی

ارجاع طرح اصلاح قانون کمیسیون ماده 100 شهرداری ها به کمیته ویژه کمیسیون

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعضای کمیسیون عمران در نشست گذشته با کلیات طرح اصلاح قانون کمیسیون ماده 100 شهرداری ها موافقت کردند و در این نشست نیز مسائل کلی مرتبط با طرح مورد رسیدگی قرار گرفت، در نهایت مقرر شد که طرح مذکور برای بررسی کارشناسی تر به کمیته ویژه کمیسیون ارجاع شود.

وی گفت: البته به نظر می رسد که برخی از مواد طرح اصلاح قانون کمیسیون ماده 100 شهرداری ها با قوانین همتراز خود مانند قانون نظام مهندسی تعارض دارد که این موارد باید رسیدگی شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: اصلاح قانون کمیسیون ماده 100 شهرداری ها، جلوی تخلفات و ساخت و ساز غیرمجاز را خواهد گرفت تا این مسیر منجر به تشکیل پرونده در دیوان عدالت اداری نشود.

عناوین برگزیده