تاریخ: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۵۰
بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۱۴۵۱۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فیروزی نشست کمیسیون صنایع و معادن را تشریح کرد:

بررسی سوال نمایندگان از رزم حسینی/سوال کنندگان به وزیر صمت یک ماه مهلت دادند

می متالز - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی سوال نمایندگان از رزم حسینی در کمیسیون متبوعش خبر داد.
بررسی سوال نمایندگان از رزم حسینی/سوال کنندگان به وزیر صمت یک ماه مهلت دادند

به گزارش می متالز، حجت الله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز(دوشنبه 3آذر ماه) کمیسیون متبوعش به حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه امروز سوال نمایندگان از رزم حسینی مورد بررسی قرار گرفت، افزود: از آنجایی که وزیر صنعت، معدن و تجارت فعالیت خود را در وزاتخانه مربوطه به تازگی آغاز کرده و ریشه بیشتر سوالات به گذشته باز می‌گردد، برخی نمایندگان از طرح سوال صرف نظر کردند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در تشریح سوال سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس از وزیر صنعت، معدن و تجارت، اضافه کرد: عدم استفاده از ظرفیت معادن، صنایع و ضرورت سرمایه‌گذاری ایمیدرو در این منطقه محور سوال نماینده ارومیه بود که توضیحات لازم ارائه شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: پس از ارائه توضیحات از سوی وزیر صمت، و معاونان وی، به رزم حسینی مهلت یک ماهه داده شد تا با برگزاری جلسه ای مشترک میان نماینده سوال کننده، مسوولان اجرایی استان و وزیر ظرفیت‌های بلااستفاده احصا و اقدامات لازم انجام شود.

عناوین برگزیده