تاریخ: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۰۲
بازدید: ۳۰۰
کد خبر: ۱۴۵۱۷۴
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
حسینی نشست امروز کمیسیون عمران را تشریح کرد:

بررسی لایحه مشارکت عمومی-خصوصی/ نقش تأثیرگذار این لایحه در شکوفایی حوزه عمران کشور

می متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز این کمیسیون کلیات لایحه مشارکت عمومی-خصوصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بررسی لایحه مشارکت عمومی-خصوصی/ نقش تأثیرگذار این لایحه در شکوفایی حوزه عمران کشور

به گزارش می متالز، البرز حسینی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در تشریح نشست امروز (دوشنبه 3 آذر ماه) کمیسیون متبوعش، گفت: در نشست امروز این کمیسیون، ایرادات لایحه موافقتنامه حمل و نقل بین المللی جاده ای مسافر و کالا بین دولت های جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس اعاده شده از سوی شورای نگهبان، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این شورا اعلام کرده بود که در ماده 3 این لایحه مشخص نیست که در بحث ترانزیت کالا و انتقال آن به داخل کشور، چه کالاها و محصولات مجاز و غیرمجاز است.

سید البرز حسینی

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این رابطه مقرر شد که ایرادات مذکور لایحه موافقتنامه حمل و نقل بین المللی جاده ای مسافر و کالا بین دولت های جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس، در کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران با حضور مسوولان وزارت راه و شهرسازی و مرکز پژوهش های شورای نگهبان بررسی شود تا ابهامات و ایرادات رفع شود.

حسینی افزود: در این نشست همچنین، کلیات لایحه مشارکت عمومی-خصوصی مورد رسیدگی قرار گرفت، در شرایط کنونی این لایحه در کمیته ویژه کمیسیون عمران در حال بررسی است، حال در نشست امروز، اعضای کمیسیون نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را درباره این لایحه مطرح کردند تا در نشست های آتی، لایحه از کمیته به کمیسیون ارسال و بررسی شود.

 

لایحه مشارکت عمومی-خصوصی نقش به سزایی در توسعه و شکوفایی حوزه عمران کشور خواهد داشت

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس افزود: لایحه مشارکت عمومی-خصوصی نقش به سزایی در توسعه و شکوفایی حوزه عمران کشور خواهد داشت، این لایحه اگر تبدیل به قانون شود، بخش اعظمی از مشکلات اجرایی و عمرانی کشور رفع خواهد شد.

عناوین برگزیده