تاریخ: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۱۷
بازدید: ۳۳۷
کد خبر: ۱۴۵۲۵۶
سرویس خبر : متالورژی و مواد

عملکرد بی نظیر «فسازان» در سال جاری

می متالز - شرکت غلتک سـازان سپاهان بعنوان یک مجموعه تخصصی و کیفی با هـدف ریخته گری قطعات سنگین و فوق سنگین چدنی و فولادی، با ظرفیت تولید سـالیانه ۲۰ هزار تن انواع قطعات چدنی و فولادی تا وزن ۱۰۰ تن و همچنین ۱۵۰ هزار تن شمش فولادی به روش ریخته گری مداوم در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع همراه با ۱۴ هزار متر مربع سالنهای تولیدی تاسیس شده است.
عملکرد بی نظیر «فسازان» در سال جاری

به گزارش می متالز، شرکت غلتک سازان سپاهان در تیر، مرداد و شهریور ماه به تولید  ۱۳.۳۹۳ و ۱۳.۰۷۳ و ۱۲.۸۸۲ تنی دست پیدا کرده است. این شرکت در مهر ماه تولیدی برابر با ۱۰.۰۹۶ تن را ثبت کرده بود. در آبان عدد خوب ۱۳.۴۷۶ را ثبت کرده است. این در حالی است که میانگین تولید ماهانه دوازده ماه گذشته ۱۲.۴۱۷ تن می باشد.

«فسازان» در تیر، مرداد و شهریور ماه به فروش ۱۳.۸۸۵و ۱۰.۸۳۰ و ۱۳.۱۸۵ تنی دست پیدا کرده و در مهرماه فروش ۱۰.۱۸۶ تنی و در آبان ماه فروش ۱۲.۰۰۲ تنی را به ثبت رسانده است. 

مبلغ فـروش این تولیدکننده شمش در مهر ماه ۱۰۸ میلیارد تومان ثبت شده بود.فروش آبان  ۱۲۸ و مجموع فروش ۷ ماهه سال ۹۹ شرکت ۷۷۹ میلیارد شده است.

نرخ فـروش شمش درشهریور و مرداد و تیر۸.۹۰۰ و ۸.۵۰۰ و ۷.۲۰۰ برای هر کیلو گزارش شده‌ بود. در مهر ۱۰.۵۰۰ بوده و در آبان با  ۱.۸ درصد کاهش نسبت به ماه قبل به ۱۰.۳۵۰ رسیده است.

برای مشاهده ی نمودارها به قسمت دانلود مراجعه کنید.

عناوین برگزیده