تاریخ: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۴۴
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۱۴۵۳۴۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

صف فروش ۱۰۰ روزه «ثغرب» را متوقف کنید

می متالز - بعد از گذشت بیشتر از ۱۰۰ روز نماد شرکت سرمایه‌گذاری شمال غرب که شرکت سرمایه‌گذاری مسکن سهامدار عمده آن می باشد، با صف فروش سنگین روبه رو است.
صف فروش ۱۰۰ روزه «ثغرب» را متوقف کنید

به گزارش می متالز، طبق دستورالعمل الزام‌آور سازمان بورس اوراق بهادار با هدف حمایت از سرمایه‌گذاران خرد و کلیت بازار بورس باید همه شرکت‌ها برای مدیریت معاملات نماد خود نسبت به معرفی بازارگردان فعال اقدام و بازارگردان نسبت به متعادل نمودن معاملات سهم اقدام نماید. این اقدام در یک ماه گذشته با حمایت سازمان در خیلی از نماد‌های بورس که در صف فروش قفل بودند صورت پذیرفت.

ولی بعد از گذشت بیشتر از ۱۰۰ روز نماد شرکت سرمایه‌گذاری شمال غرب که شرکت سرمایه‌گذاری مسکن سهامدار عمده آن می باشد، با صف فروش سنگین علی رغم متعادل شدن کلیت بازار بعد از حمایت نمایندگان مجلس روبروست و هر روز از طریق یکی از کارگزاری‌ها صف فروش سنگینی را برای این سهم می‌گذارند و باعث قفل شدن سرمایه‌های خرد سهامداران شده است.

مسئولین سهامدار عمده و شرکت مورد نظر در تماس‌های مکرر سهامداران به جز وعده هیچ اقدامی برای جمع آوری صف فروش نمی‌کنند. تقاضا داریم شکایت ما سهامداران به مسئولین منعکس شود تا نسبت به رفع مشکل اقدام گردد. در شرایط بد اقتصادی همه سرمایه ما در این سهم قفل شده است و هیچ کاری از دستمان برنمی‌آید... خواهشا و خواهشا پیگیری و منعکس کنید.

عناوین برگزیده