تاریخ: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۲
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۱۴۵۹۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیشگامی صاحبان صنایع در مسیر توسعه صنعتی استان آذربایجان شرقی/ تقدیر از صاحبان صنایع در مقابله با بیماری کرونا

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از تلاش های جامعه صنعتی استان در سال جهش تولید، از صاحبان صنایع به عنوان پیشگامان مسیر توسعه صنعتی استان یاد کرد.
پیشگامی صاحبان صنایع در مسیر توسعه صنعتی استان آذربایجان شرقی/ تقدیر از صاحبان صنایع در مقابله با بیماری کرونا

به گزارش می متالز، حبیب امین زاده در نشست مشترک با اعضای هیات مدیره خانه صنعت و معدن ، ضمن اشاره به همت والای صنعتگران تلاشگر استان آذربایجان شرقی، گفت: همراهی جامعه صنعتی بسیار قابل تقدیر بوده و حمایت ازتوسعه واحدهای تولیدی در سال جهش تولید، حمایت از تولید، اشتغال و توسعه را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در هر لحظه منتظر انتقاد صنعتگران و جامعه فکری استان به ویژه اصحاب رسانه هستیم، ادامه داد: تنها از طریق بهبود مستمر فرآیندها می توانیم کارنامه پر انتقادمان را اصلاح نماییم.

رئیس سازمان صمت استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مقررات حاکم بر صنعت، همیشه بر پایه همراهی جامعه صنعتی استان در حال اجراست، افزود: انتظار می رود تمامی برنامه ریزی های صنعتی فرآیند محور، ساختار محور و براساس دستور العمل ها باشد.

امین زاده گفت: همه باید در مدار قانون حرکت کنیم و مدیران استان نیز در جهت همکاری و کمک به صنعت، بویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا عزم جدی دارند.

در ادامه این نشست صمیمانه اعضای هیات مدیره خانه صنعت و معدن آذربایجان شرقی نیز به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص مسائل حاکم بر جامعه صنعتی استان پرداختند.

عناوین برگزیده