تاریخ: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۱۲
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۱۴۵۹۸۲
[گزارش تصویری]
می متالز - با حضور استاندار کرمان عملیات لایروبی رودخانه هشتصد متری، ایمن سازی مناطق جمعیتی شهرستان ریگان و احداث دایک حفاظتی با همکاری معاونت عمرانی استانداری کرمان، شرکت گل گهر و گروه مهندسی ۴۵۵ ارتش آغاز شد.
آغاز عملیات لایروبی رودخانه هشتصد متری و احداث دایک حفاظتی در ریگان

به گزارش می متالز به نقل از راه آرمان، علی زینی وند استاندار جدید کرمان سفرهای شهرستانی خود را امروز از شهرستان های بم و ریگان آغاز کرد.

وی به اتفاق حجت الاسلام غضنفر آبادی رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم نجیب شرق استان کرمان و جمعی از مسئولان استان وارد شهرستان ریگان شد و مورد استقبال تعدادی از مسوولان محلی قرار گرفتند و در ادامه به مقام شامخ شهدای گمنام ریگان ادای احترام کرد.

زینی وند در این سفر یک روزه دستورات لازم جهت تسریع در روند اجرای آرامگاه شهدای گمنام این شهرستان را صادر کرد.

همچنین با حضور استاندار کرمان عملیات لایروبی رودخانه هشتصد متری، ایمن سازی مناطق جمعیتی شهرستان ریگان و احداث دایک حفاظتی با همکاری معاونت عمرانی استانداری کرمان، شرکت گل گهر و گروه مهندسی ۴۵۵ ارتش آغاز شد.

گفتنی است در پایان این سفر عملیات لایروبی رودخانه، ایمن سازی و احداث دایک حفاظتی و سیل بند شهر ریگان با حضور استاندارکرمان، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی نیز آغاز شد.