تاریخ: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۷
بازدید: ۳۶۷
کد خبر: ۱۴۶۰۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

موسسه ملل به ایده‌های نو تسهیلات می‌دهد

می متالز - موسسه اعتباری ملل به جوانانی که ایده نوآورانه دارند تا سقف ۵میلیارد ریال تسهیلات می‌دهد. به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل؛ این موسسه برای ارج نهادن به ذهن‌های هوشمند ایده‌ساز و توجه به سازوکاری برای عملی‌کردن ایده‌ها، با برگزاری پویشی تحت عنوان از ایده تا عمل با ملل به ایده‌های برتر تا سقف ۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت خواهد کرد. نرخ سود با توجه به طرح از ۴ تا ۱۸درصد خواهد بود و بازپرداخت آن بین ۱۲ تا ۶۰ ماه است.
موسسه ملل به ایده‌های نو تسهیلات می‌دهد

به گزارش می متالز، جوانان، فارغ‌التحصیلان، نخبگان و صاحبان ایده که ایده نوآورانه در ذهن دارند و برای پیاده‌سازی این ایده به حامی مالی نیاز دارند می‌توانند به سایت این موسسه مراجعه و با تکمیل فرم درخواست سرمایه‌گذاری، مورد ارزیابی داوران قرار گیرند. پس از اتمام فرآیند داوری در هر ماه به ۲ ایده برتر تسهیلات تا سقف ۵ میلیارد ریال با شرایط خاص اعطا خواهد شد.

اشخاص حقیقی، طرح تسهیلاتی افق را اجرایی کرده است. اشخاص حقیقی می‌توانند برای رونق کسب و کار خود در قالب طرح افق تسهیلات دریافت کنند.

متقاضیان می‌توانند در قالب طرح تسهیلاتی افق اشخاص حقیقی (ویژه اصناف) برای تامین سرمایه در گردش، تعمیر و بازسازی محل فعالیت و تامین سرمایه ثابت (خرید ماشین‌آلات و تجهیزات) از تسهیلات موسسه اعتباری ملل استفاده کنند.

عناوین برگزیده