تاریخ: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۱
بازدید: ۲۰۲
کد خبر: ۱۴۶۱۸۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پنج واحد تولیدی شن و ماسه در ایلام پلمب شد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) ایلام گفت: پنج واحد تولیدی شن و ماسه به دلیل افزایش خودسرانه قیمت و تکرار تخلفات پلمب شدند.
پنج واحد تولیدی شن و ماسه در ایلام پلمب شد

به گزارش می متالز، رضا محمدرحیمی روز یکشنبه افزود: در جریان گشت مشترک با حضور سازمان صمت، نماینده تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتطامی و یگان امداد از واحدهای تولیدی شن و ماسه در سطح استان بازدید شد.

وی گفت: در این گشت مشترک با تعدادی از واحدهای تولیدی شن و ماسه که خودسرانه اقدام به افزایش قیمت و تکرار تخلفات کرده بودند برخورد قضایی صورت گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام یادآور شد: این طرح در راستای تحقق مصوبات کارگروه نظارت بر مایحتاج عمومی دادستانی انجام شده است.

محمد رحیمی ادامه داد: از همشهریان گرامی تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه شکایت مردمی ۱۲۴ اطلاع داده تا در اسرع وقت اقدام لازم بعمل آید.

وی با اشاره به بازدید کارشناسان سازمان صمت استان در راستای اجرای طرح محدودیت کرونایی تاکید کرد: از ابتدای آغاز طرح جدید محدودیت‌های کرونایی در هفته گذشته تاکنون سازمان صمت ایلام طی برگزاری گشت‌های مشترک با حضور دستگاه‌های مرتبط بیش از ۲ هزار بازرسی از سطح بازار این استان انجام دادند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام اضافه کرد: میزان رعایت صنوف و توجه مردم به دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی در روزهای نخست اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در استان رضایت بخش است.

محمد رحیمی اضافه کرد: با توجه به اینکه اعمال این محدودیت‌ها برای حفظ سلامت شهروندان است از آنان درخواست می‌شود تخلف واحدهای صنفی را به شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

عناوین برگزیده