تاریخ: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۰۰
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۱۴۶۳۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فراخوان اتاق ایران برای ارسال پیشنهادهای اصلاحی بودجه 1400

می متالز - اتاق ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از صاحب‌نظران بخش خصوصی دعوت کرد نقطه نظرات و پیشنهادهای مشحص خود برای اصلاح لایحه بودجه 1400 را به مرکز پژوهش‌های اتاق ایران ارسال کنند.
فراخوان اتاق ایران برای ارسال پیشنهادهای اصلاحی بودجه 1400

به گزارش می متالز، اتاق ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از روسای کمیسیون‌های اتاق ایران، معاونان کسب‌وکار، استان‌ها، امور مجلس، روسای اتاق‌های شهرستان‌ها، تشکل‌های بخش خصوصی زیرمجموعه اتاق ایران و اتاق‌های مشترک بازرگانی دعوت کرد نظرات اصلاحی و پیشنهاد‌های مشخص خود در مورد لایحه بودجه 1400 را به مرکز پژوهش‌های اتاق ایران ارسال کنند.

این فراخوان با توجه به اهمیت بودجه و جوانب مختلف اثرگذاری تصمیمات بودجه‌ای بر متغیرهای اقتصاد کلان، محیط کسب‌وکار و فعالیت‌های بخش خصوصی در کسب‌وکارهای مختلف و همچنین تأکید اتاق ایران بر استفاده از همه ظرفیت‌های بخش خصوصی برای تلاش در جهت بهبود تصمیمات بودجه‌ای منتشر شده است.

 متن کامل اطلاعیه اتاق ایران به این شرح است:

اعضای محترم هیأت نمایندگان اتاق ایران

روسای محترم اتاق‌های سراسر کشور

روسای محترم کمیسیون‌های اتاق ایران

روسای محترم تشکل‌های تابعه اتاق ایران

روسای محترم اتاق‌های مشترک

با سلام

چنانکه مستحضرید لایحه بودجه 1400 کل کشور امروز تقدیم مجلس شورای اسلامی شد. با توجه به اهمیت موضوع بودجه و جوانب مختلف اثرگذاری تصمیمات بودجه‌ای بر متغیرهای اقتصاد کلان، محیط کسب‌وکار و فعالیت‌های بخش خصوصی در کسب‌وکارهای مختلف، ریاست محترم اتاق ایران تأکید دارند که از همه ظرفیت‌های اتاق (اتاق‌های شهرستان‌ها، کمیسیون‌ها، تشکل‌ها، اتاق‌های مشترک و آحاد فعالان بخش خصوصی) برای بررسی این لایحه و تلاش در جهت بهبود تصمیمات بودجه‌ای استفاده شود.

ازاین‌رو، خواهشمند است پیرو انتشار این اطلاعیه تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 17/9/1399 نقطه نظرات و پیشنهادهای مشخص خود را با هدف اصلاح و تکمیل تبصره‌های پیشنهادی از طریق پست الکترونیک به نشانی: Jafari.research1400@gmail.com برای مرکز پژوهش‌های اتاق ایران ارسال فرمایید.

 

ضمناً ماده‌واحده و تبصره‌ها و جداول کلان منابع و مصارف بودجه از طریق این لینک قابل مشاهده است.

عناوین برگزیده