تاریخ: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۴۲
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۱۴۶۳۹۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیر عامل سیمان تهران در مراسم گرامیداشت هفته بسیج:

جهش تولید سیمان تهران نتیجه تفکر بسیجی است

می متالز - مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور فرمانده بسیج کارگری و کارخانجات استان تهران، فرمانده بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان ری و جمعی از بسیجیان در مجتمع صنعتی سیمان تهران برگزار شد.
جهش تولید سیمان تهران نتیجه تفکر بسیجی است

به گزارش می متالز، در ابتدای این مراسم مهندس حسینی مدیر عامل مجتمع سیمان تهران ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده، با اشاره به جایگاه و ارزش بسیج  و تفکر بسیجی افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) فرمودند،از خدا  می خواهم که با بسیجیان محشور شوم.همین یک کلام برای پی بردن به جایگاه ارزشمند بسیج کفایت می کند.ایران اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تفکر و فرهنگ بسیجی است.

مهندس حسینی با تجلیل از 29 شهید کارخانه سیمان تهران و افتخارات این مجموعه چه در دوران دفاع مقدس و چه در سنگر تولید ادامه داد: با همت کارکنان مجموعه و در تلاشی بسیجی وار ، در مقایسه با مدت مشابه 5 سال گذشته بیش از 30 درصد افزایش تولید سیمان داشتیم. در حالی که در سالیان گذشته نه درگیر بیماری کرونا بودیم و نه به این شدت مورد تحریم  بودیم.

مدیر عامل سیمان تهران با اشاره به تنگناها و مشکلات بخش تولید، اظهار داشت: ما در سال های گذشته برای راه اندازی خطوط تولید به شرکت ها و متخصصان خارجی بارها ایمیل فرستادیم اما هیچ پاسخی دریافت نکرده بودیم؛ مهدس حسینی، تنها راه برون رفت از این مشکلات و نجات کشور را فرهنگ و تفکر بسیجی و خدمت با اخلاص دانست و گفت: با عث افتخار ما است که در شرایط تحریم، بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی موجود در کشور، با همت و تلاش متخصصان و صنعتگران داخلی توانستیم خط شش کارخانه را با تکیه بر دانش بومی و با کمک متخصصان داخلی در سال جهش تولید وارد مدار تولید کنیم و خدا را شاکریم که دشمنان  از دست ما ناراحت هستند و تلاش های خالصانه پرسنل مجتمع سیمان تهران موجب شد که این کارخانه  در لیست تحریم آمریکا قرار بگیرد و باعث افتخار ما است که رضایت رهبری و امام زمان(عج) پشتوانه ما است.

وی اظهار داشت: پارسال میزان تولید کارخانه دو میلیون تن در سال بود که امسال با وجود مشکلات اقتصادی و محدودیت های کرونایی و سایر مشکلات توانستیم این میزان را به دو میلیون و 600 هزار تن برسانیم که نسبت به سال گذشته که 30 درصد افزایش تولید داشتیم این رقم امسال به رقمی بالاتر رسیده است.

مهندس حسینی با اشاره به اینکه برای راه اندازی این خط 120 میلیون یورو معادل 3000 میلیارد تومان سرمایه باید هزینه می شد، اظهار داشت: با لطف و عنایت خداوند امروز باور داریم که می توانیم مشکلات را بدون نگاه به خارج حل کنیم. و امروز سیمان تهران تنها مجتمعی است که به صورت برخط و لحظه ای پایش می شود و 50 درصد از مساحت کارخانه به فضای سبز اختصاص دارد و کارخانه دوستدار محیط زیست هستیم.

عناوین برگزیده