تاریخ: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۳
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۱۴۶۵۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

البرز در جایگاه نخست صدور پروانه بهره برداری کشور

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: استان البرز به فضل خدا و با تلاش تمامی همکاران توانست در بحث صدور جواز تاسیس، پروانه بهره‌برداری و جذب سرمایه گذاری خارجی، جایگاه خود را ارتقاء دهد.
البرز در جایگاه نخست صدور پروانه بهره برداری کشور

به گزارش می متالز، «رامین ربیعی» ضمن اعلام این خبر افزود: در گذشته صدور جواز تأسیس برای تولیدکنندگان سه ماه به طول می‌انجامید اما در حال حاضر به منظور تسهیل در امر تولید این جواز یک روزه صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه در گذشته دریافت پروانه بهره‌برداری ۶ ماه طول می‌کشید و اکنون این پروسه یک ماه زمان می برد گفت: به همین دلیل بعد از سه سال، رتبه صنعتی البرز از رتبه دهم در صدور پروانه به رتبه یک کشور ارتقا پیدا کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به اینکه این استان در بحث جواز تأسیس رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است عنوان کرد: در جذب سرمایه‌گذاری خارجی نیز در جایگاه سوم کشور هستیم.

ربیعی در خاتمه گفت: مدتهاست پیگیر دستورالعملی هستیم که به کارخانه‌های دارای ظرفیت خالی پروانه بهره‌برداری بدهیم تا ظرفیت خالی آنها توسط دیگر فعالان اقتصادی پر شود که این امر باعث نهایت استفاده از ظرفیت‌های موجود و ایجاد ارزش افزوده جدید خواهد شد.

عناوین برگزیده