تاریخ: ۰۳ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۵
بازدید: ۲۵۶
کد خبر: ۱۵۰۵۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
استاندار اردبیل:

موانع زیرساختی اجرای پروژه های شستا در استان رفع می شود

می متالز - استاندار اردبیل گفت: تا هفته آینده زیرساخت های لازم برای آغاز اجرای پروژه های شستا در استان تعیین تکلیف و موانع اجرای این پروژه ها رفع می شود.
موانع زیرساختی اجرای پروژه های شستا در استان رفع می شود

به گزارش می متالز، اکبر بهنام جو در جلسه بررسی وضعیت اجرای پروژه های شستا در استان تصریح کرد: با توجه به اجرای واحدهای دامداری ، طرح های کشاورزی، دارویی و سردخانه در شهرستان های استان از جمله نیر، نمین، مشگین شهر ، گرمی و خلخال اقدامات لازم برای تسهیل امور ازسوی دستگاههای مربوطه انجام می شود.

وی بیان کرد: مسائل زیست محیطی تا اول هفته آینده حل و سایر موضوعات از جمله تعیین تکلیف و خرید زمین تا پایان هفته آینده انجام می شود.

بهنام جو اظهار کرد: انجام ارزیابی زیست محیطی در شهرستان های برای اجرای واحدهای دامدار ، تعیین تکلیف زمین های دارای معارض و تامین زمین برای احداث واحد داروسازی از جمله جمله اقداماتی است که با همکاری دستگاههای مرتبط و نماینده شستا در استان تا هفته آینده به اتمام می رسد.

استاندار اردبیل با اشاره به تعهد شستا برای سرمایه گذاری معدنی در مشگین شهر گفت: در این خصوص نیز لازم است هلدینگ معادن شستا نسبت به ارائه طرح سرمایه گذاری خود در این حوزه اقدام کند.

در این جلسه مدیران دستگاههای مرتبط با صدور مجوز های لازم برای سرمایه گذاری های شستا در استان از جمله ، فرمانداران، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محیط زیست، امور اراضی و سازمان راهداری و حمل و نقل راهداری اقدامات انجام گرفته را تشریح کردند.

عناوین برگزیده