تاریخ: ۰۶ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۰
بازدید: ۲۹۰
کد خبر: ۱۵۰۷۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خبر داد:

۵۴ میلیارد تومان تخلف واحدهای صنفی لرستان در آذرماه

می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در مدت یک ماهه آذر ٩٩ حدود ۵۴ میلیارد و ۵۵١ میلیون ریال صاحبان واحدهای صنفی استان تخلف داشته اند.
۵۴ میلیارد تومان تخلف واحدهای صنفی لرستان در آذرماه

به گزارش می متالز، بختیار رازانی در گفتگو با خبرنگاران، افزود: در این مدت ۶٠ پرونده تخلفات از سوی صاحبان واحدهای صنفی استان تشکیل و به تعزیرات حکومتی لرستان معرفی شد ند.

وی تصریح کرد: کالاهای مورد تخلف آرد خبازی، لوازم خانگی، شکر، پیاز، شن و ماسه، عمده فروش موادغذایی، قنادی و خشکبار، محلول ضدعفونی، لوازم یدکی خودرو، باطری خودرو، کودشیمیایی، برنج، مرغ گرم و روغن خوراکی بوده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه بیشترین تخلف مربوط به آرد خبازی با ١۶ پرونده و ٨٧١ هزار و ٣٧١ کیسه آرد بوده است، بیان کرد: همچنین یک مورد احتکار لوازم خانگی با ٣١ دستگاه یخچال و ماشین لباسشویی نیز از جمله تخلفات واحدهای صنفی لرستان بوده است.

رازانی ادامه داد: در این مدت ٢٧٢ کیلوگرم شکر قاچاق، ٢ هزار و ٣٠٣ هزار کیلوگرم پیاز، پنج هزار و ١۶٨ تن شن و ماسه، ١٢ هزار و ٧٩٢ قلم موادغذایی، ۵٠٧ قلم تقلب و رعایت نکردن مسائل بهداشتی از قنادی ها و خشکبار، هشت هزار و ۵٢١ است ماده ضدعفونی کننده، ۶٩٠ قلم لوازم یدکی، کشف یک انبار باطری خودرو قاچاق،٢٠٠ تن کودشیمیایی، گران‌فروشی ١١١ هزار و ۶٧٠ کیلوگرم مرغ گرم و عرضه خارج از شبکه ١٠ هزار و ٧۶٠ کیلوگرم روغن خوراکی کشف شده است.

عناوین برگزیده