تاریخ: ۰۵ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۸:۴۰
بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۱۵۱۰۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

چهار میلیون قطعه اتصالات راه‌آهن و قطعات خودرو در زر سیستان تولید شد

می متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به توسعه صنایع ریلی و اجرای طرح راه آهن چابهار- میلک کارخانه «زر سیستان» سالانه چهار میلیون قطعه اتصالات این پروژه و قطعات خودرو تولید می‌کند.
چهار میلیون قطعه اتصالات راه‌آهن و قطعات خودرو در زر سیستان تولید شد

به گزارش می متالز، ماندانا زنگنه در بازدید از کارخانه قطعات خودروسازی زر سیستان با اشاره به اینکه حمایت از واحدهای تولیدی در دستور کار مدیران استان قرار دارد اظهارداشت: در کشور ۶ واحد تولیدی مشابه وجود دارد که این واحد از نظر کیفیت و حجم تولید جزو برترین واحدهای کشور است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید گفت: سالانه بالغ بر چهار میلیون قطعه انواع اتصالات ریل راه آهن و قطعات خودرو در کارخانه زر سیستان تولید می‌شود.

وی افزود: از مجموع این تولیدات سالانه سه میلیون قطعه انواع اتصالات ریل راه‌آهن تولید و بالغ بر یک میلیون قطعه انواع قطعات خودرو، یو بولت و بوش خودرو نیسان نیز تولید می‌شود.

 شهرکی بیان کرد: میزان تولید این واحد صنعتی در سال فقط ۲ میلیون قطعه اتصال ریل راه آهن بود که با حمایت صورت پذیرفته و تلاش مدیران این مجموعه و ایجاد خط جدید، تولیدات آن ۱۰۰ درصد افزایش یافت و تولید قطعات خودرو نیز به محصولات این شرکت افزوده شد.

وی تصریح کرد: ۲۵ نفر به صورت مستقیم در این واحد صنعتی مشغول به فعالیت هستند و سرمایه کنونی آن بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال است.

عناوین برگزیده